بازدید 6164
۲

واکنش سردبیر روزنامه پیروزی به باشگاه استقلال

کد خبر: ۶۴۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 17 November 2016
سردبیر روزنامه پیروزی به شکایت باشگاه استقلال از این روزنامه واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، امروز محمدحسین زرندى، مدیر رسانه اى تیم استقلال در نشست خبرى این تیم اعلام کرده به دلیل تیتر امروز روزنامه پیروزى و برخى تیترهاى مشابه در روزهاى قبل از روزنامه پیروزى شکایت خواهند کرد.
حسین قدوسى سردبیر روزنامه پیروزى هم با انتشار جوابیه اى به این اظهارات واکنش نشان داد. قابل توجه باشگاه استقلال و مدیررسانه ای اش؛ پیروزی اهل جعل و شایعه سازی نیست.
محمدحسین ززندی مدیررسانه ای استقلال در نشست خبری امروز منصوریان و درواکنش به تیترروی جلد روزنامه پیروزی عنوان داشته؛از این روزنامه شکایت خواهیم کرد چون بار اول و دوم نیست چنین شایعات و تیترهایی می زنند.
در این باره بدنیست که مسوولان استقلال به خودزحمت داده و روزنامه را مطالعه کرده و زود و اشفته قضاوت نکنند.تیتر روی جلد روزنامه پیروری با عنوان" اوج بازیکن سالاری در استقلال؛بازیکنان خواهان اخراج سرمربی" اختصاص دارد به تیم فوتبال بانوان استقلال که بازیکنانش به نوشته اغلب خبرگزاری‌ها دو روز متوالی به باشگاه رفته و مخالفت خود با تصمیم باشگاه نسبت به سرمربیگری نیلوفر اردلان را اعلام داشته اند.حال اینکه باشگاه با این خواسته که مصداق بارز بازیکن سالاری است برخورد می کند یا خیر یک نکته است و نکته مهمتر این است که چرا بازیکنان به خود اجازه می دهند اینگونه به تصمیم باشگاه درقبال انتخاب سرمربی دخالت کنند.مدیررسانه ای استقلال که همکار ما بوده و خبرنگار است هم بهتراست کمی وقت گذاشته و روزنامه را مطالعه کرده و به رسانه ها،هوادران استقلال و سرمربی تیم اطلاعات کامل و صحیح ارایه کند. (حسین قدوسی-سردبیر)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ششتقلال سرورش پرسپولیس بزرگه
دوتا تیم ملی راخریده اندهاتوپورت میکنند
دوتا تیم ملی رابه بقال سر کوچه ما هم بدهند
بیشتر ازین امتیاز کسب میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی