بازدید 7326
۲

تأکید دوباره «ترکی الفیصل»: نباید برجام لغو شود

کد خبر: ۶۴۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 17 November 2016
رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان از رئیس‌جمهور منتخب آمریکا خواست توافق هسته‌ای با ایران را لغو نکند و در ادامه تصریح کرد ایران اگر بخواهد می تواند نقشی سازنده داشته باشد.

به گزارش فارس «ترکی الفیصل» رئیس سابق اطلاعات عربستان بار دیگر از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا خواست توافق هسته‌ای با ایران را لغو نکند زیرا به گفته وی، این توافق، جامعه بین‌المللی را بعد از 15 سال مشقت، راحت کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کویت «کونا»، الفیصل چهارشنبه (دیروز) در هفتادهمین کنفرانس سالانه اندیشکده خاورمیانه در واشنگتن گفت: من شخصا ترجیح می دهم این توافق هسته‌ای، گام اول برای خالی کردن خاورمیانه از سلاح اتمی از جمله سلاح‌هایی که اسرائیل از این نوع در اختیار دارد، باشد.

وی افزود: ما در عربستان سعودی خواهان صلح هستیم و ایران این امکان را دارد که اگر بخواهد نقشی سازنده داشته باشد و این موضوعی است خودِ ملت ایران باید از رهبرانش بخواهد.

ترکی الفیصل در ادامه به سوریه پرداخت و گفت: اگر دولت ترامپ به توافقی با روسیه و ایران درباره سوریه برسد این موضوع، بزرگترین فاجعه‌ای است که ممکن است اتفاق بیفتد.

او تأکید ترامپ دوستانش در آمریکا باید بنشینند و درباره چگونگی متوقف کردن «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه صحبت کنند.

الفیصل چند روز پیش نیز از ترامپ خواسته بود توافق هسته‌ای با ایران را لغو نکند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
جناب آقای ترکی الفیصل الزر زر و الور ور اضافی میکنن . انشاء الله که برجام به فرجام برسه . دارن کم کم نابودمون میکنن من موندم سران دولت با اون همه یال و کوپال اینو متوجه نمیشن ؟
واقعا آیا نظرات ترکی الفیصل السعودی ابنقدر برای ما مهمه که درجش کنید تا مطالعه بشه. ؟ پس یا اون خیلی آدم مهم وتاثیر گذاریه یا ما خیلی بی دست و پا و بیعرضه هستیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست