بازدید 7956

تمدید مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری

کد خبر: ۶۴۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 16 November 2016
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبان در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 95 خبرداد.

به گزارش میزان، حسین توکلی گفت: پیرو اطلاعیه ۲۳ آبان ماه ۹۵ سازمان سنجش کشور، برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ظرفیت جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل های تحصیلی را برای پذیرش دانشجو اعلام کرده اند.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر کد رشته های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته های تحصیلی دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۹۵ امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به مدت زمان در نظر گرفته شده برای داوطلبان جهت شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری خاطرنشان کرد: کلیه داوطلبان برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش در رشته های تحصیلی جدید آزمون سراسری سال ۹۵ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه دوم آذرماه فرصت خواهند داشت.

توکلی از فراهم شدن شرایط برای ویرایش کد رشته محل های انتخاب شده از سوی داوطلبانی که پیش تر به منظور ثبت نام اقدام کرده اند اذعان کرد:

داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۵ اقدام کرده اند می توانند با توجه به کدرشته های جد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی