بازدید 11814

استیضاح وزیر علوم به مصلحت دولت و مجلس نیست

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر علوم با ۲۹ امضا به کمیسیون متبوعش ارسال شده، گفت: استیضاح فرهادی را در این مقطع به مصلحت دولت و مجلس نمی‌دانم.
کد خبر: ۶۴۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 13 November 2016
محمدمهدی زاهدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح موضوع استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: بحث تلخ و شیرین استیضاح گاهی در مجلس مطرح می شود اما تلاش ما در این میان این است که این مباحث عاقبت خوشی داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با 29 امضا به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس رسیده است، افزود: مقرر شده در جلسات هفته جاری، این کمیسیون با دعوت از امضا کنندگان طرح مذکور و همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست نمایندگان در این باره رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه در صورت لزوم، کمیسیون برای منتفی شدن بحث استیضاح وساطت خواهد کرد، تصریح کرد: کدخدامنشی کمیسیون آموزش مجلس در این رابطه جز روند آیین نامه مجلس نیست اما در صورت لزوم برای جلوگیری از مطرح شدن طرح استیضاح وزیر علوم در صحن مجلس به این حوزه نیز ورود خواهیم داشت.

زاهدی در پاسخ به این سوال که آینده این استیضاح را چطور ارزیابی می کند، گفت: نمایندگانی این طرح را امضا کرده اند که به راحتی امضای خود را پس نخواهند گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را به مصلحت دولت و حتی به مصلحت مجلس در این مقطع نمی دانم اما این مهم حق طبیعی نمایندگان است./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار