بازدید 6078
مدیرکل مرکز افکار سنجی ناجا:

در کنار فعالیت های نظامی و امنیتی از مسائل فرهنگی غافل نیستیم

با توجه به شرایط کنونی جهان و منطقه که بسیاری از فعالان جنگ نرم در خارج از کشور نسبت به هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم (ص) اقدام می کنند، سربازان انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با گستاخی های دشمنان فرو گذار نیستند.
کد خبر: ۶۳۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 11 November 2016

با توجه به شرایط کنونی جهان و منطقه که بسیاری از فعالان جنگ نرم در خارج از کشور نسبت به هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم (ص) اقدام می کنند، سربازان انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با گستاخی های دشمنان فرو گذار نیستند.

به گزارش «تابناک» سر هنگ علی ایزدی مدیرکل مرکز افکارسنجی معاونت اجتماعی ناجا و دبیر اجتماعی همایش بین المللی سیمای حضرت رسول (ص) در هنر و رسانه در گفت و گو با «تابناک» با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت های نظامی و امنیتی خود، گفت: با همت معاونت اجتماعی ناجا یک حرکت بین المللی صورت گرفته تا بتوانیم در دی ماه سال جاری دومین همایش بین المللی سیره نبوی (ص) را در قالب مجموعه فعالیت های اجتماعی فرهنگی نزاجا برگزار کینم.

ایزدی با اشاره به این نکته که معاونت اجتماعی نزاجا اولین همایش سیما و سیره حضرت رسول (ص) را با عنوان همایش سیمای حضرت رسول در آینه هنر در دانشگاه سیستان بلوچستان برگزار کرد، ادامه داد: در آن همایش بیش از 10 کشور خارجی اندیشمندان خود را برای شرکت در برنامه به ایران فرستادند و از نکات جالب آن برنامه این بود که بسیاری از دانشمندان جهان اسلام با دیدن فعالیت فرهنگی پلیس در ایران تعجب کردند و این موضوع برایشان تازگی داشت.

مدیرکل مرکز افکارسنجی نزاجا ادامه داد: یکی از اندیشمندان مسلمان حاضر در همایش سال گذشته، به صورت مکتوب از مشارکت پلیس ایران در حرکت های فرهنگی تقدیر کرد و و در نوشته خودش به این موضوع اشاره کرد.

ایزدی اضافه کرد: بر همین اساس دومین همایش سیمای حضرت رسول (ص) در هنر و رسانه در روزهای اول و دوم دی ماه 95 سال جاری در سالن همایش صدا و سیما برگزار خواهد شد.

دبیر اجتماعی همایش بین المللی سیمای حضرت رسول (ص) در هنر و رسانه در مورد علت و انگیزه برگزاری این همایش گفت: با توجه به شرایط کنونی جهان و منطقه که بسیاری از فعالان جنگ نرم در خارج از کشور نسبت به هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم (ص) اقدام می کنند و با ایجاد فتنه و تفرقه بین ادیان و مذاهب در صدد تضعیف جبهه اسلام محمدی تلاش می کنند، به نظر ضروری است با هدف بازگویی شأن و مقام رسول خاتم (ص) و بیان اندیشه های عالمانه ایشان و پاسخگویی عالمانه و حکیمانه به جبهه گیری های بیهوده غرب در مخدوش کردن سیمای حضرت رسول (ص) همایش هنر و رسانه معاونت اجتماعی ناجا را با محورهای مذکور کلی برگرفته از سیما و سیره رسول در سال دی 95 برگزار کنیم.

ایزدی ادامه داد: سربازان انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با گستاخی های دشمنان در تخریب چهره پیامبر اعظم (ص) فرو گذار نیستند و در مقابله با هر تهدید و اقدام دشمنان آماده اقدام متقابل هستیم.

ایزدی در پایان افزود: مجموعه پلیس جمهوری اسلامی ایران افتخار دارند به عنوان خادمان آخرین پیامبر خدا و نبی مکرم اسلام فعالیت کنند و تلاش می کنیم در کنار همه فعالیت هایی که در زمینه نظامی، امنیتی داریم مسائل فرهنگی را نیز در دستور کار خود قرار دهیم و در این مسیر با انجام برنامه های علمی و فرهنگی تلاش می کنیم از نظرات و اندیشه های مراجع عظام تقلید و دانشمندان دانشگاهی استفاده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی