بازدید 7932

گلایه رک فغانی از بی‌توجهی به پاداش المپیک

داور بین‌المللی فوتبال ایران با گلایه از بی‌توجهی مسئولان نسبت به قضاوت تیم داوری ایران در فینال المپیک ریو، گفت: توقع داریم به ما هم همانند مدال آوران ورزش ایران در المپیک توجه کنند.
کد خبر: ۶۳۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 09 November 2016
داور بین‌المللی فوتبال ایران درباره قضاوت در فینال المپیک که 2016 ریو و این که آیا تقدیر درخور آنها از سوی مسئولان ورزش ایران صورت گرفته است توضیحاتی داد.
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا فغانی که تاکنون این قدر رک در مورد پاداش المپیکش صحبت نکرده بود گفت:  متاسفانه مسئول مربوطه نگاه خوبی به داوران و حمایت از آنها ندارد. امیدوارم دید مسئولان مخصوصا در وزارت ورزش و جوانان نسبت به داوران تغییر کند. هیچ کس فکر نمی‌کرد زمانی برسد که یک تیم داوری ایرانی قضاوت فینال المپیک را بر عهده بگیرد. دیگر وقت این حرف‌ها گذشته که داوری عشق و علاقه می‌خواهد. داوران ما حرفه‌ای هستند و باید به درخواست‌هایشان توجه شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه درخواست از مسئولان ورزش ایران دارد، گفت‌: رو راست بگویم که توقع داریم همان طور که به ورزشکاران مدال آور المپیک پاداش دادند، همانند آنها نیز به ما پاداش بدهند، اما همان طور که گفتم متاسفانه مسئول مربوطه که نمی‌خواهم نامی از او ببرم توجه کافی به داوران ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست