بازدید 5552

آقایان یک میلیارد دوای درد استقلال نیست

کد خبر: ۶۳۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 07 November 2016
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: قرار نیست استانداری به باشگاه پول تزریق کند چون تمام مجموعه ها در استان زیر نظر آنها هستند.
به گزارش تابناک ورزشی، استقلال خوزستان فصل گذشته توانست به مقام قهرمانی در لیگ برسد اما باشگاهی که توانسته به مقام قهرمانی برسد از نظر مالی در بدترین شرایط قرار دارد و جالب است بعد از جلسات متعدد تازه به گوش می رسد که قرار است فقط یک میلیارد تومان به این باشگاه تزریق شود. 
علی پورکیانی در رابطه با خبر کمک استانداری به استقلال خوزستان اظهار داشت: شنبه شب به دعوت استاندار خوزستان، بنده به عنوان نماینده باشگاه استقلال خوزستان در جلسه ای شرکت کردم که رئیس هیات فوتبال خوزستان و مدیرکل ورزش استان نیز در آن حضور داشتند. این جلسه برای رفع مشکلات باشگاه استقلال خوزستان بود و بحث های خوبی در آن شد.
وی افزود: در آخر استاندار فوتبالدوست خوزستان قول دادند که مشکلات مالی را به زودی حل کنند. شنیدم برخی گفته اند یک میلیارد کمک می شود اما این مبلغ مشکل ما را حل نمی کند. در ضمن قرار نیست استانداری به باشگاه پول تزریق کند چون تمام مجموعه ها در استان زیر نظر آنها هستند.
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: قرارشد استاندار با مدیران گروه و بانک ملی صحبت کند و مشکلات حل شود. گروه ملی بی پول نیست اما مشکلات تولیدی و قوانینی دارد که ان‌شاالله با رفع آنها مشکل ما نیز حل می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار