بازدید 8217
۲
در سیصد و ششمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

هزینه میلیاردی مردم ایران برای یک بازی رایانه‌ای/ احتمال تکرار ماجرای دفن سیب‌زمینی در داراب/ بازار داغ زباله‌گردی و سود هنگفت دلالان

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون:حرکت رو به عقب بوکس ایران؛ دوران مخفى كارى سر آمده است! ؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۳۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷ 07 November 2016
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در سیصد و ششمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

حرکت رو به عقب بوکس ایران
این همه هزینه برای یک بازی رایانه‌ای
دو هزارتن انار داراب روی دست باغداران    
دوران مخفى كارى سر آمده است!
چرا فرهنگ‌سازی برای کاهش تولید زباله جدی گرفته نمی‌شود؟

 
تعداد بازدید : 10


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
جوری گفتید انگار این تنها بازی هست که براش میلیاردی خرج شده، یکم بیشتر تحقیق کنید، هزینه خرج شده برای این این بازی در مقابل بازی های دیگه رقمی نیست. چرا راهکاری برای درامد زایی از این بازی پیدا نمی کنن؟ فرصت بهتر از این
حجم بالای زباله در تهران شاید ، شاید ، شاید به خاطر جمعیت بالای تهران باشد ! تا حالا به ابن موضوع فکر کردین کارشناسان تیز هوش ؟؟؟؟
ساعت صفر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار