بازدید 35002

حسن عباسی: مباحث علوم سیاسی کشک است/ من نمی‌توانم بگویم این رئیس‌جمهور دزد است

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۳۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 06 November 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۸
اقای عباسی فکرمیکنی چند درصد مردم حاضر به دیدن تصوی شما هستند
خداييش اين آقاي عباسيو از ا پيدا كردن؟
دیگه چه چیز هایی کشک هستند ؟ بگم ؟ بگم ؟
آن کشک هم تویی!
ازاقای عباسی مطلب می نویسید حالم بد می شه باید بریم دکتر.
این فراکسیون نتیجش تبدیل ایران به سوریه عراق وافغانستان است
این عباسک کیه که در باره همه حوزه ها اظهار فضل می کند؟؟؟ این به کجا وصله ؟ به کی وصله که هر کاری میکنه باز بیشتر تشویق میشه
آقای حسن عباسی فکرمیکنه اگه مثل احمدی نژاد ساختار شکنی کنه وحرفهای گنده بزنه سری تو سرها درمیاره اما این شگرد هم دیگه از مد افتاده وکارکرد نداره.
عباسی هم کشک زیاد دوست دارد و زیاد کشک میخورد
عباسي راست مي گويد
آقای تابناک
هدفت از نوشتن حرف های حسن عباسی چیه؟
به نظرت مردم خیلی براش ارزش قائلن ؟
اقای عباسی درست فرمودند واقعا ما در معادلات جهان در کجای ان قرار داریم جهان سوم ازمایشگاه جهان اول شده است و تمام مشکلات خود را بر سر جهان سوم اوار می کنند و سازمان ملل وسیله ای برای دلخوشی و سر گرمی جهان سوم است سازمان ملل هیچ وقت عدالت وار عمل نکرد و گوش به فرمان قدرتهای بزرگ حرکت می کند جهان اول چه نگاهی به جهان سوم دارد نگاه شهری به روستایی یا دهاتی و کم سواد نا اگاه عقب مانده
آقای عباسی کشک سرشارازکلسیم هستش وبرای پوکی استخوان بسیارمناسب اما حرفهای شما هیچ سودی جزسیاه نمایی نداردوبرای جامعه بسیارمضرمیباشد.
تابناک دیگه واسه کلیک خور متوسل شده به خبر گذاشتن مدام از اشخاص جنجالی مثل عباسی و فراستی و ... در کنار بقیه ی مطالب زردش
حسن چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(عباسی)
جل الخالق ! این همون احمدی نژاد نیست که بگم بگم رو مد کرد؟! یا تو مناظره انتخاباتی پرونده تحصیلی ناموس رقیب خودش رو در میاورد ؟ یا تو مجلس نوار ویدیویی پخش میکرد و به اصطلاح پته رو آب می انداخت؟؟!! شاید اون یکی این یکی نبوده!!!
هوملند
ایشان بهتر است برود کشک اش را بسابد و راجع به بقیه امور اظهارنظر نکند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار