بازدید 8258

جام جهانی ووشو/۶ نماینده ایران در فینال

تیم ملی یکشنبه ۶ نماینده در دیدارهای نهایی دارد. مریم هاشمی در ۷۰- کیلو و الهه منصوریان در ۶۵- کیلو، امیر فضلی در ۸۵- کیلو، عرفان آهنگریان در ۶۵- کیلو، محمدسیفی در ۷۰- کیلوو حمیدرضا قلی پور در ۹۰- کیلونمایندگان تیم ایران در پیکارهای نهایی هستند.
کد خبر: ۶۳۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 05 November 2016
با صعود دو عضو دیگر تیم ملی ووشو به دیدار نهایی رقابت‌های جام جهانی، اعضای تیم ملی فردا یکشنبه در روز پایانی این رقابت‌ها برای کسب ۶ مدال طلا تلاش می کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه این رقابتها که به میزبانی چین در شهر «شین» جریان دارد، در رقابتهای نوبت عصر و در مبارزات وزن ۹۰- کیلوگرم حمید رضا قلی پور در پیکار با «ایلیا وارچینا» از بلاروس در دو راند متوالی پیروز شد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

همچنین الهه منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم برابر «کریستانا موروزوا» از روسیه با همین نتیجه به برتری دست یافت و جواز حضور در فینال را کسب کرد. 

جام جهانی ووشو/۶ نماینده ایران در فینال

در رقابتهای نوبت صبح هم صدیقه دریایی در وزن ۶۰- کیلوگرم در دیدار نهایی «ترانگ تی نگوین» نایب قهرمان جهان از ویتنام را شکست داد و اولین مدال طلای تیم کشورمان را در این رقابتها کسب کرد. وی روز گذشته حریفی از هنگ کنگ را شکست داده بود.

با احتساب نتایج امروز، تیم ملی کشورمان فردا یکشنبه در روز پایانی ۶ نماینده در دیدارهای نهایی دارد. مریم هاشمی در وزن ۷۰- کیلوگرم و الهه منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم، امیر فضلی در وزن ۸۵- کیلوگرم، عرفان آهنگریان در وزن ۶۵- کیلوگرم، محسن محمدسیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم و حمیدرضا قلی پور در وزن ۹۰- کیلوگرم نمایندگان تیم ایران در پیکارهای نهایی هستند. 

ششمین دوره جام جهانی ووشو روز جمعه با حضور مدال آوران دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان در چین آغاز و فردا یکشنبه به پایان می رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار