بازدید 5288

سردرگمی برای درمان یزدانی ادامه دارد

مسئول کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: به دنبال پیدا کردن بهترین شرایط برای درمان پای مصدوم رضا یزدانی هستیم.
کد خبر: ۶۳۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 05 November 2016
به نظر می رسد وضعیت درمان رضا یزدانی به چالش تبدیل شده است و هنوز برای تصمیم گیری بابت چگونگی نحوه درمان این کشتی گیر اقدامی نشده است. 
به گزارش تابناک ورزشی، تورج ملک محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، گفت: از یک ماه بعد از المپیک با رضا یزدانی در تماس هستم تا با بررسی تمامی شرایط، بهترین گزینه را برای درمان پای مصدوم وی انتخاب کنیم. گزینه های داخلی را بررسی کرده ایم، هنوز هم در حال مذاکره با چند متخصص داخلی هستیم.

وی ادامه داد: با برخی از گزینه های اروپایی نیز تماس برقرار کرده ایم و پروتکل های درمانی را نیز دریافت کرده ایم. تمایل داریم رضا علاوه بر معاینات داخلی، از سوی پزشکان خارجی واجد شرایط هم مورد معاینه قرار بگیرد. البته فدراسیون پزشکی - ورزشی زیاد موافق این موضوع نیست.

پزشک تیم های ملی کشتی تصریح کرد: نظر فدراسیون کشتی این است که باید با بررسی تمامی گزینه های داخلی و خارجی و جمع بندی نظرات، بهترین گزینه را برای عمل جراحی پای رضا یزدانی، قهرمان تیم ملی کشتی انتخاب کنیم.

ملک محمدی خاطرنشان کرد: قرار است در آینده نزدیک به همراه یزدانی راهی یکی از کشورهای اروپایی شویم تا مرحله نخست معاینات پزشکی در این زمینه صورت پذیرد و بعد از آن در اسرع وقت تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد. در حال حاضر بررسی های داخلی متوقف نشده است، اما پیگیر اخذ مجوزهای قانونی لازم برای معاینات خارجی رضا نیز هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی