بازدید 8402

معرفی یک شرکت‌دانش‌بنیان با صدها اپلیکیشن

موسسه مطهر نت پارس که تحت نام برند MTeamفعالیت می‌کند، یک موسسه دانش‌بنیان و فعال در زمینه IT می‌باشد که تاکنون نرم‌افزارهای متنوعی را به بازار عرضه کرده است.
کد خبر: ۶۳۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 02 November 2016
موسسه مطهر نت پارس که تحت نام برند MTeamفعالیت می‌کند، یک موسسه دانش‌بنیان و فعال در زمینه IT می‌باشد که تاکنون نرم‌افزارهای متنوعی را به بازار عرضه کرده است.

به گزارش تیترشهر: موسسه مطهر نت پارس که تحت نام برند   MTeamفعالیت می‌کند، یک موسسه دانش‌بنیان و فعال در زمینه IT می‌باشد که تاکنون نرم‌افزارهای متنوعی را به بازار عرضه کرده است. این شرکت که به تازگی نامش در بین شرکت های دانش بنیان صنعتی ثبت شده است (که از طریق سامانه http://pub.daneshbonyan.ir/ قابل استعلام می‌باشد) ، اولین شرکت حوزه IT با فعالیت اختصاصی در زمینه تولید نرم افزارهای موبایل است که توانسته نام خود را در بین 247 شرکت دانش بنیان صنعتی ثبت نماید.

این شرکت ایرانی تا کنون بیش از 400 نرم افزار موبایل فارسی در اپ‌استور منتشر کرده است و این در حالی است که با جستجوی ایران در اپ استور در حدود 600-700 نرم افزار موبایل فارسی به شما نشان داده می‌شود. این حجم عظیم و متنوع از نرم افزار‎های موبایلی منتشر شده در اپ‌استور که با داشتن استانداردهای بالا سدی بزرگ برای توسعه دهندگان داخلی به حساب می‌آید، ما را بر آن داشت که از این شرکت اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

این شرکت با فعالیت در سطوح مختلف تجارت، با سازمان‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بانک ها، اپراتورها، دانشگاه ها، شرکت های خصوصی و همچنین مردم عادی در ارتباط می باشد.

این موسسه با سال‌ها تجربه در حوزه IT از سال 1391 تولید نرم افزار موبایل تحتiOS وAndroid را به فعالیت‌های خود اضافه نمود و در حال حاضر جزء بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده های نرم‌افزارهای موبایل در ایران می‌باشد. تولید نرم‌افزار در حوزه‌های مختلفی همچون سلامت، کودک، سازمانی، کاربردی، اطلاع رسانی، بازی و سرگرمی و مذهبی از تجربه‌های این مجموعه بوده است. علاوه بر آن این شرکت توانسته در زمینه گجت‌های Smart Home نیز ورود کند. این شرکت همچنین اپلیکیشن‌های چند زبانه و غیر رایگانی در حوزه سلامتی و کودک را ارائه کرده است که در بازارهای بین المللی دانلود قابل توجهی دارد.

این مجموعه در سال گذشته توانسته است تندیس همراه طلایی را به عنوان ارائه دهنده برتر خدمات موبایل محور دولتی از سوی جشنواره شکوفا دریافت نماید. همچنین یکی از محصولات تولیدی شرکت از میان 2600 اثر ارسالی به کمیته علمی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز به عنوان اثر برگزیده انتخاب و جایزه اول را دریافت نمود. شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت MTeam چندین استارتاپ ویژه در زمینه‌های B2C و C2C نیز در دست اجرا دارد. برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با این مجموعه می توانید از طریق آدرس http://www.mteamapps.ir/ اقدام نمایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی