بازدید 4925

قلعه نویی:دعا می‌کنم این ملوان به لیگ برتر برگردد

کد خبر: ۶۳۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 31 October 2016
تراکتورسازی امروز موفق شد با تک گل محمد ایران‌پوریان مقابل ملوان در انزلی به پیروزی برسد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تراکتورسازی بعد از صعود تیمش با پیروزی سخت مقابل ملوان به اعتراض نسبت به برنامه‌ریزی لیگ پرداخت.
امیر قلعه‌نویی بعد ازاین پیروزی با تمجید از حریف گفت: ما حرفه‌ای بازی کردیم. آن ها بازی برتری نشان دادند و بازی خوبی بود و ملوان هم می‌توانست برنده بازی باشد اگر همین گونه بازی کند ملوان می‌تواند دوباره به لیگ برتر برگردد.

امیر قلعه‌نویی که در فصل گذشته با حضور چند هفته‌ای در انزلی هدایت ملوان را برعهده داشت، در این خصوص ابراز امیدواری کرد آنها بار دیگر به سطح اول فوتبال بازگردند: خوشحالم که به انزلی دوباره آمدم و یک ماه بیشتر در انزلی نبودم اما پریشب دوستان به من یادبودی هدیه دادند. برای دو چیز برای انزلی دعا می‌کنم یک ورزشگاهی که مستحق هواداران ملوان و انزلی باشد و دوم اینکه این تیم به لیگ برتر بیاید. 

وی در مورد مسایل حاشیه‌ای رخ داده در این بازی گفت: اصلا چنین چیزی نبود. بازی درگیر شونده و خوبی بود و من که ندیدم اگر بوده فیلم را می‌بینم.

سرمربی تراکتورسازی که رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده با انتقاد از برنامه ریزی لیگ درباره تعطیلی مجدد آن گفت: درباره لیگ نباید الان حرف زد سه هفته بازی می‌کنیم و بازی‌ها تعطیل می شود الان لیگ معنی ندارد و صدر و ته جدول تیم‌ها محک نخورده اند. بازی‌ها باید پشت هم برگزار شود تا در مورد لیگ صحبت کنیم. ما در جام حذفی و لیگ برتر به دنبال قهرمانی هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار