بازدید 2833

داعش مسئول مجروح شدن دو پلیس در روسیه

گروه تروریستی داعش مسئولیت یک اقدام تروریستی در منطقه نیژنی نووگراد روسیه را که به مجروح شدن دو مامور پلیس انجامید، برعهده گرفت
کد خبر: ۶۳۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 26 October 2016
گروه تروریستی داعش مسئولیت یک اقدام تروریستی در منطقه نیژنی نووگراد روسیه را که به مجروح شدن دو مامور پلیس انجامید، برعهده گرفت.

شماری از رسانه های روسی ازجمله پایگاه اینترنتی روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو و تارنمای روسی «لنتارو» روز چهارشنبه به نقل از یک گزارش منتشر شده در سایت اعماق وابسته به گروه داعش نوشتند گروه داعش مسئولیت عمل تروریستی در شهر نیژنی نووگراد در منطقه ولگای روسیه را برعهده گرفت.

روز یکشنبه دو نفر در شهر نیژنی نووگراد به سوی نیروهای امنیتی تیراندازی کردند که با پاسخ متقابل از سوی ماموران کشته شدند.

خبرگزاری روسیا سگودنیا به نقل از یک مقام امنیتی روسیه نوشت: این حادثه در محوطه یک مجتمع ساختمانی در شهر نیژنی نووگراد رخ داد.مردان مسلح سوار خودرو با بی توجهی به درخواست ماموران امنیتی برای ارائه مدارک هویت به سوی آنان تیراندازی کردند.
در این حادثه دو مهاجم کشته و دو مامور پلیس هم به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری شدند.

شهر نیژنی نووگراد مرکز استان همنام از شهرهای بزرگ منطقه ولگا در روسیه است.
روز 29 مرداد ماه نیز گروه تروریستی داعش مسئولیت یک اقدام تروریستی را در مسکو که در جریان آن دو مرد مسلح اقدام به حمله ناکام به پایگاه ماموران راهنمایی و رانندگی کرده و به ضرب گلوله پلیس جان باختند، برعهده گرفت.

در یک سال اخیر چندین مورد عمل تروریستی در روسیه به ویژه در منطقه قفقاز رخ داده است که در برخی موارد گروه تروریستی -تکفیری داعش مسئولیت آن را برعهده گرفته است.
به گزارش رسانه ها، مناطق قفقازی روسیه از جمله جمهوری داغستان در کناره شمالی دریای خزر شاهد فعالیت گروه های مسلح و در مواردی منتسب به داعش یا تروریست های مسلح سلفی و تکفیری بازگشته از سوریه و عراق است.

حمله به ماموران و کارمندان دولت، درگیری با نیروهای امنیتی و ترور مقام ها از جمله اقدام های مردان مسلح و تروریست های وهابی است که تحت افکار سلفی گری قرار دارند و تاکنون ده ها نفر را کشته اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی