بازدید 21201

تجاوز با وعده ازدواج

دختری که با وعده ازدواج توسط مردی مورد تجاوز قرار گرفته بود وقتی خواست خلوتگاه وی را ترک کند با عکس دامادی وی مواجه شد. .
کد خبر: ۶۳۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۰ 23 October 2016
دختری که با وعده ازدواج توسط مردی مورد تجاوز قرار گرفته بود وقتی خواست خلوتگاه وی را ترک کند با عکس دامادی وی مواجه شد. .

به گزارش جام جم آنلاین، چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به دادسرای امورجنایی تهران از ماجرای یک سناریوی سیاه پرده برداشت که در آن مرد شیطان صفت با دادن نوشیدنی مسموم اقدام به اجرای توطئه سیاهی کرده بود.
مرجان به بازپرس آرش سیفی در شعبه چهارم گفت: مدتی بود برای تفریح به پارک نزدیک خانه مان می رفتم که در آنجا با مرد شیک پوشی آشنا شدم و پس از مدتی با توجه به رفتارها و صحبت های کیارش به او اعتماد کردم.

وی افزود: پس از مدتی که با کیارش آشنا شده بودم به او علاقه مند شدم و این مرد جوان از همان روز نخست ماجرای ازدواج مطرح کرده بود به همین خاطر در این مدت کوتاه تماس های تلفنی زیادی داشتیم و چند بار برای شناخت بهتر هم در پارک و رستوران همدیگر را ملاقات کردیم.

ماجرای ازدواجمان جدی شده بود تا اینکه کیارش از من خواست تا به خانه شان بروم و با خانواده اش بیشتر آشنا شوم، ابتدا خواسته اش را رد کردم اما اصرارهای او باعث شد تا تسلیم حرف هایش شوم و برای دیدن پدر و مادر پیرش به خانه اش بروم.
مرجان در حالی که اشک می ریخت گفت: وقتی وارد خانه شدم خبری از پدر و مادر کیارش نبود و ادعا کرد که پدرش حالش بد شده و همراه مادرش به بیمارستان رفته اند.
با همه اعتمادی که به کیارش داشتم تصمیم گرفتم از خانه خارج شوم که کیارش خواست تا یک لیوان آبمیوه بخوریم و بعد از خانه خارج شویم.

کیارش به آشپزخانه رفت و یک لیوان آبمیوه برای من آورد و پس از خوردن آن دیگر هیچ چیز به یاد ندارم و وقتی از خواب بیدار شدم متوجه اقدام سیاه کیارش شدم و پس از اعتراض به مرد فریبکار زمانیکه می خواستم از خانه خارج شوم با قاب عکسی روبرو شدم که در آن کیارش با لباس دامادی در کنار زن جوانی قرار داشت وهمانجا بود که پی به نقشه شیطانی کیارش بردم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده برای دستگیری مرد فریبکار وارد عمل شدند و خیلی زود با توجه به آدرسی که مرجان از خانه کیارش داشت این مرد از سوی ماموران دستگیر شد.

کیارش در همان ابتدا پرده از اقدام سیاهش برداشت و گفت: از روزی که با مرجان در پارک آشنا شدم به او علاقه مند شدم اما چون متاهل بودم و می دانستم مرجان با اطلاع از این ماجرا حاضر به ازدواج با هم نخواهد بود به همین خاطر نقشه ای طراحی کردم که او را مجبور به ازدواج کنم.

وی افزود: مرجان را به بهانه دیدن پدر و مادرم به خانه کشاندم و پس از دادن آبمیوه مسموم نقشه شیطانی ام را اجرا کردم و فکر می کردم با این کار مرجان تسلیم خواسته ام شود و با من ازدواج کند که دستگیر شدم.

بنا به این گزاراش، بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 پس از اعترافات این متهم فریبکار دستور بازداشت وی را صادر کرد و تحقیقات در این پرونده شیطانی در اداره 16 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۴
انقدر اوضاع ازدواج بده که این شارلاتان هوسران با وعده ازدواج از این کثافت کاریها میکرده
آقایان، مسئولین
یه راهی جلوی پای جوونا بذارید
یا ازدواج دائم رو آسونتر کنید یا فرهنگ ازدواج موقت رو جا بندازید
مطمئنم همین دختر خانوم که ای اتفاق تلخ براشون افتاده اگه صحبت ازدواج موقت میشد عمرا عمرا پدر و مادرش اجازه میدادن
حالا کدوم بهتره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
چرا سفسطه میکنی؟این مرد توجیه کار خود را میکند این مرد باید اعدام شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
1- ازدواج موقت از قبلا بوده و چاره کار نیست شاید بوالهوسی مردی را فرو کشد ئلی نمی تئاند زنی همچئن مرجان را وادار به ازدواج با مرد پست فطرتی مثل کیارش کند!
2- و اما با توجه به محدودیتهای زیادی که برای آشنایی جوانان و شناخت از یکدیگر فراهم شده است این دست مسائل خیلی زیاد شده است . سخت گیریهای بی جایی که محیط امن را از جوانان می گیرد و آنها را به سمت زیر زمین و آشنایی پنهانی سوق می دهد ،
3- فرهنگمان باید بروز شود در این مورد و فرزندانمان چه دختر و چه پسر باید راجع به شناخت خودشان آگاه شوند و از خطرات احتمالی اطرافشان آگاه و بدانند چه باید بکنند در این موارد
ناشناس
| Australia |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
از دواج موقت چیه ؟ ! ازدواج موقت با نیت لذت جنسی که اسمش ازدواج نیست .شما هم هر چی می شنوی تکرار می کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
ازدواج موقت چیزی نیست که برای جا افتادنش تلاش بشه و برای همه نیست چون نتیجه اش سستی بنیان خانواده بچه های بی سرپرست و فروپاشی کانون خانواده هست حالا کدوم بهتره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
حالا شما پیشنهادت چیه؟ بره ازدواج موقت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
شما خودت حاضری خواهرت یا دخترت به عقد موقت یک شخص در بیان؟
ناشناس اول 6:18
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
دوستان لطفا بدون تعصب و منطقی فکر کنید
سه راه میشه تصور کرد برای با هم بودن دختر و پسر
یه راه صعب العبور به نام ازدواج به این صورت تجملاتی و سنگین و پرمسئولیتی که الان تعریف شده و در نتیجه زیاد کسی سراغش نمیره
یه راه باز باز آسون آسون مث غربیها که هیچ محدودیتی قائل نمیشن
و یه راه سوم به اسم ازدواج موقت که حد وسطه، نه به اون سفتیه نه به این شلی. و میتونن تحت نظر خانواده ها و با مسئولیتی به مراتب کمتر از ازدواج دائم با هم باشن
من خیلی خونواده ها رو میشناسم که نمیشه جلوشون حرف ازدواج موقت رو بزنی ولی همینا جووناشون پارتی مختلط میرن، با جنس مخالف روابط باز دارن، تو خیابون، پارک یا هر جا، راحت با جنس مخالف دوست میشن و قس علی هذا
کدوم بهتره بین روابط باز غربی و ازدواج موقت اسلامی، وقتی ازدواج دائم میسر نیست؟
شیاد!مطمئنا" اصلا" هیچ قصد ازدواجی نداشته. مرد شیک پوش تنها میامده پارک چیکار؟مسلما" میامده دنبال طعمه.
دختران ایرانی توانمند ودانا تربیت نمی شوند .به آنها فقط آبرو داشتن دروغین ،آنهم دوری از جنس مذکر را یاد می دهند وهمین اتفاقات می افتد در مدارس فقط به دختر حجاب داشتن ودوری از جنس مذکر را می گویند ودرس تفکر را به جای آنکه یک روانشناس تدریس کند به معلمانی که ساعت خالی دارند می سپارند .باید به دختران یاد بدیم که در برخورد با این شرایط تحقیق کنند .یا حتی تعقیب وشناسایی فرد.باید رفتار درست وآگاهی از رسانه ها هم داده بشه .نه هر کجا که می ریم تفکیک جنسیتی باشه وجنس مخالف را یک هیولا ،یا شارلاتان معرفی کنیم .وبعد انتظار داشته باشیم آمار طلاق ویا اتفاقات اینچنینی کم باشه .باید از همان ابتدایی دختر وپسر با هم درس بخوانند تا با رفتار درست با هم آشنا بشند
آب میوه مسموم میکشه بیهوش نمیکنه
کدوم عمل شیطانی یکدیگر را دوست می داشند دختره تو خونه پسره چکار میکرده عقدش را بخوانند قال قضیه را بکنید بی خودی شلوغش نکنید
خوب اگر طبق قوانين بعضي كشورها متجاوزين رو عقيم مي كردن شايد اين جرايم كمتر پيش ميومد
میشه لطفا خانمها وقتی با این جور مورد ها قرار میزارن آب میوه نخورن؟؟؟ چند تا حادثه اتفاق افتاده که بعد از خوردن آب میوه بیهوش شدن و باقی قضایا. مطمئنا همه شنیدیم. عجججججججججججججب !!!!!!
با سلام. خود دخترا مقصرند که دنبال تیپ و قیافه و مال دنیا هستن. من خوشبخت!!! با بالاترین مدرک و شغل آبرومند اما درآمد کم میرم خواستگاری میفرماین قیافت پیر شده. در پایان باید گفت یدختر خوب هیچوقت خونه یمرد غریبه نمیره
شنیدین میگن از اونی که نخورده بگیرین بدین به اونی که خورده، قضیه ش اینه !
بیچاره من دهه ی شصتی که نه کار دارم نه زندگی و نه هیچی
اصلاً خبر میخونید یا همینطوری فقط غرغر میکنید. بابا طرف متاهل بوده اوضاع ازدواج بده شده چی چیه مردک هوسران کلاهبردار
خواهشا حکمی که قاضی برا پرونده میده رو اطلاع رسانی کنین!!
چقدردخترهازود فریب می خورندانهم فریب خیابونی هارو.واقعاخانواده هابه دخترهاشون چی یادمیدن
آخه کسی اینجوری خواستگاری میکنه خانوم عاقل؟اگه سن دختر بالای 18 سال باشه قدرت تشخیص خوب و بد رو داشته و به اندازه مرد مقصر هست که رفته خونه اش.....
این دختر خانم با حجب و حیا واسه چی رفته خونه آقا خوش تیپه؟ مورچه هاشون رو بشمره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
شما خونتون مورچه داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
خخخخخخخخ
این دختره بیجا کرده رفته با مرده غریبه ارتباط برقرارکرده خانواده نداشته موضوع و بحث چیز دیگریست چرا متوجه نیستید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار