بازدید 11599
۲

راننده فراری در مشهد فاجعه به بار آورد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: خودروی پژو پارس با دو عابر پیاده برخورد کرد و یکی از عابران را تا مسافتی طولانی به دنبال خود کشاند.
کد خبر: ۶۳۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰ 21 October 2016
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: خودروی پژو پارس با دو عابر پیاده برخورد کرد و یکی از عابران را تا مسافتی طولانی به دنبال خود کشاند.

به گزارش ایسنا، مهدی رضایی افزود: این سانحه رانندگی مقارن ساعت ۱۷:۴۹ دقیقه امشب (پنج‌شنبه) رخ داد و خودروی پژو پارس هنگام حرکت از میدان نمایشگاه به سمت میثاق با دو عابر پیاده که دو بانوی جوان بودند، برخورد کرد. یکی از این عابران به خیابان پرتاب شد و پس از آن با خودروی دیگری برخورد کرد و به شدت مجروح شد. بانوی دیگر نیز زیر این خودرو گیر کرده بود و راننده بی‌خبر از این ماجرا به سرعت از محل متواری شده بود.

او افزود: پس از طی کردن مسافت طولانی و رسیدن به حوالی میدان امام علی(ع) خودروهای دیگر راننده را متوجه این اتفاق کردند و خودرو متوقف شد. این بانوی جوان که به شدت دچار مصدومیت و جراحت شده بود، توسط ماموران آتش‌نشانی از زیر خودرو رها و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
عمل راننده اقدام به قتل عمد است اگر مجروح زنده بماند. اگر فوت شود که عین قتل عمد است.
بنظر بنده امکان نداره راننده متوجه انسانی در زیر اتومبیل خود نشده باشه وایشون را باید بعنوان قاتل محاکمه کنن.گاهی اتفاق افتاده که تکه ای پلاستیکی زیر ماشین گیر کرده وصدا کشیده شدن اون به کف خیابون رو متوجه شدم حالا فکر کنین انسانی زیر ماشین گیر کرده ومتوجه اون نشی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی