بازدید 9594

بازرگانان ایرانی به دنبال بازارهای جدید برای صادرات پسته

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه بانک کشاورزی با تمام توان برای بهبود وضعیت پسته ورود کرده است، گفت: بازرگانان ایرانی در حال شناسایی بازارهای جدید برای صادرات پسته هستند.
کد خبر: ۶۳۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 18 October 2016
شهباز حسن پور بیگلری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره  وضعیت محصول  پسته در کشور،گفت:  بانک کشاورزی خوشبختانه برای بهبود وضعیت پسته عملکرد مناسبی را ایفا کرده است ودر این راستا نیز در ستاد احیای  پسته جلساتی با مسئولان بانک های  کشاورزی  برگزارشد و در  نتیجه این  جلسات تمهیدات مناسبی  نیز در  نظر  گرفته شده که  بتوانیم  وضعیت  پسته  را بهبود ببخشیم.

 نماینده  مردم سیرجان  و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما شاهد کاهش نرخ محصولات کشاورزی  در  جهان به میزان  30الی 40 درصد بوده ایم ،گفت:  طبیعی است، پسته نیز  در  سالهای گذشته و امسال  با کاهش  نرخ روبرو شده است  بنابراین نوسانات نرخ پسته مشکلاتی  را نیز  برای ما ایجاد کرده  است اما در این راستا تدابیری اندیشده شده است تا بتوانیم بازار پسته را سرو سامان ببخشیم.

    حسن پوربیگلری،افزود: ما در کلیه محصولات کشاورزی با معضل  بسته بندی  روبرو هستیم  بنابراین  محصول  پسته نیز  از  این مهم  خارج نیست پس اگر بطو ر واقع بینانه خواهان صادرات پسته هستیم باید پسته با کیفیت  ایرانی را تنها با بسته بندی  استاندارد صادر کنیم.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه متاسفانه  به واسطه ای  تحریم  ها بخشی از بازارهای  پسته در   اروپا  را از دست دادیم، یادآورشد:  نوسانات نرخ ارز  نیز  عاملی است که ما نتوانسته ایم  در  این راستا صادرات  مناسب پسته  را رقم بزنیم  اما خوشبختانه  هم اکنون بازار پسته مناسب است زیرا  بازرگانان در  حال شناسایی  بازار  جدید  برای پسته هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار