بازدید 3759

گودرزی: آفت مبارزه با فساد جناحی کردن آن است

کد خبر: ۶۳۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 18 October 2016
یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه باید با فساد و مفسد برخورد انقلابی شود گفت: آفت مبارزه با فساد جناحی کردن فساد است از این رو باید با برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی آن ها بدون ملاحظه مجازات شوند تا اعتماد مردم آسیب نبیند.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در نطق میان دستور در صحن علنی امروز (سه شنبه) مجلس با بیان اینکه رهبر انقلاب ربع قرن دشمن را بیرون از دروزاه ها نگه داشته است گفت: این رویکرد رهبری نظام سلطه در راس آن آمریکا برای تسلط بر منافع کشور و منافع ملت پریشان کرده است.

وی افزود: آمریکا در نقطه نقطه عالم جنایت می کند و دستش به خون انسان های بی گناه آلوده است اما در این شرایط دم از حقوق بشر می زند. آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر در عالم است و قابل اعتماد نیست. آمریکا اهل فریب و نقض عهد است کما اینکه در اجرای برجام نقض عهد کرد و به تعهداتش عمل نکرد.

 گودرزی با تاکید بر اینکه بالاترین مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به مردم است افزود: یکی از بزرگترین سرمایه های نظام اعتماد به مردم است آنانی که برداشت های نجومی از بیت المال و با زندگی اشرافی و تجمل گرایی روزگار گذرانده و مدعی انقلاب گرایی هستند بدانند خائن به اعتماد مردم هستند.

وی با بیان اینکه آفت مبارزه با فساد جناحی کردن فساد است گفت: باید با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کرد تا آنها بدون ملاحظه مجازات شوند و اعتماد مردم آسیب نبیند. مفسد هر که می خواهد باشد چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب، ریش دار و بی ریش، عمامه به سر و کت و شلواری باید با فساد و مفسد برخورد انقلابی در هر جناحی شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با بیان اینکه وجود چند شغله ها و اشتغال به کار بازنشستگان در دستگاه ها، نهادها و مجموعه های دولتی معضل امروز کشور است گفت: در حالی که خیل عظیمی از جوانان تحصیل کرده با درهای بسته مواجه می شوند می گویند حیف است که فلانی دارای تجربه برکنار شود. اگر فلانی ها دلسوز انقلاب و مردم بودند در زمان خدمت نیروی جوان به کار گرفته تا برای انقلاب کشور کادر سازی و تربیت نیرو کنند لازم است دولت قاطعانه قانون منع به کارگیری بازنشستگان را اجرا کرده و ملاحظه افراد را نکند.

گودرزی با تاکید بر اینکه دولت باید با کنار گذاشتن رودربایستی و در نظر گرفتن مصلحت مردم رضایت مردم برجریانات را ترجیح دهند گفت: نباید در توزیع فرصت های شغلی تبعیض وجود داشته باشد و دلیل ندارد از یک خانواده چند نفر با پارتی و رابطه مشغول به کار باشند اما در برخی از خانواده‌ها حتی یک نان آور به جرم نداشتن پارتی وجود نداشته و از اشتغال محروم باشند. سوال این است که متولی اشتغال در کشور چه نهادی است؟

وی افزود: مگر رهبری نفرمودند گستردن عدالت بالاترین تقواست و این از یک نماز خوب بالاتر است. پس لازم است به این موضوع توجه شود.

نماینده بروجرد در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش خواستار صدور مجوز تخصیص سالانه 40 میلیون متر مکعب از گل رود با توجه به کاهش کیفیت آب و کمبود آب کشاورزی شد و بر لزوم رسیدگی به وضعیت تعطیلی کارخانجات بروجرد و استفاده از نیروهای بومی در مشاغل مختلف در این شهرستان تاکید کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار