بازدید 4115

با تخلفات شهرداری و حقوق‌های نجومی برخورد دوگانه صورت نگیرد

کد خبر: ۶۳۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 16 October 2016
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرهیز از برخورد دوگانه با تخلفات شهرداری در واگذاری املاک و حقوق‌های نجومی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سیده حمیده زرآبادی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس، اظهار کرد: افکار عمومی و عموم مردم منتظر شفاف شدن و برخورد قاطع با تخلفات شهرداری تهران در واگذاری املاک و پروژه‌های مشارکتی اعطایی به برخی افراد و شرکت‌های خاص هستند که سرانجام چه فرجامی پیدا خواهد کرد.

وی افزود: شایسته است همان برخوردی که با حقوق‌های نجومی از سوی دستگاه قضایی، کمیسیون اصل 90 و رسانه ملی صورت گرفت درباره تخلفات شهرداری نیز انجام شود و اقدامات لازم صورت گیرد تا شاهد برخورد دوگانه با مقولاتی چون فساد، لابی‌گری و رانت نباشیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: مسئولان سازمان بازرسی باید در مورد صحت و سقم این گزارش‌ها اعلام نظر کنند تا نه آبروی مومنی ریخته شود و نه سایت و رسانه‌ای فیلتر شود و روزنامه‌نگاری محبوس شود چرا که این امر به دور از گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری است.

زرآبادی ادامه داد: با گذشت مدت طولانی تکلیف پرونده هزاران سهامدار و مالباخته شرکت پردیس بان که از سوی رسانه ملی و برخی مسئولان و نمایندگان نیز مورد تایید قرار گرفته بود، مشخص نشده است. مالباختگان این پروژه جعلی از قشر متوسط جامعه هستند و ما از مراجع ذیصلاح، قوه قضاییه و وزرای کشور و دادگستری می‌خواهیم با پیگیری هر چه سریعتر موضوع نسبت به احقاق حقوق مالباختگان اقدام کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس در پایان خواستار توجه وزیر کار به مشکلات کارگران شهرک‌ها و شرکت‌های صنعتی استان قزوین شد و گفت: از استان قزوین به عنوان قطب صنعتی کشور یاد می‌شود در حالیکه برخی از کارگران صنایع استان آخرین دریافت حقوقی‌شان به سه ماه اول سال قبل مربوط می‌شود و لازم است به وضعیت آنان رسیدگی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار