بازدید 3705

توجه چیت‌چیان به تذکرات مانع گسترش جو بدبینی به دولت می‌شود

کد خبر: ۶۳۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 16 October 2016
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: اگر وزیر نیرو به تذکرات درباره پروژه انتقال آب گلاب توجه کرده بود فضای بدبینی به دولت گسترش نمی‌یافت.

به گزارش ایسنا، اردشیر نوریان در نطق میان دستور امرور (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: استان چهارمحال و بختیاری در سفر استانی هیات دولت 14 مصوبه داشت که از این تعداد فقط 2 مصوبه اجرایی شد و 5 مصوبه نیز به گفته مسئولان در دست اجراست و 4 مصوبه از برنامه عقب هستیم و 3 مصوبه نیز اصلا اجرا نشده است. این مسئله می‌تواند امید مردم به دستاوردهای کاروان تدبیر و امید را ضعیف کند.

وی آب را محور نطقش قرار داد و افزود: اگرچه به کرات در این باره در مجلس سخن گفته شده است بنده نیز مواردی را تذکر می‌دهم. اگر وزیر نیرو به موارد تذکر داده شده توجه کرده بود، امروز با این وضعیت روبرو نبودیم، تمام استان‌های مبدا و مقصد پروژه آب‌رسانی ناراضی نبودند،  مردم یکدیگر را به زیاده‌خواهی متهم نمی‌کردند، فضای بدبینی به دولت گسترش نمی‌یافت و مسئولان استان‌های همجوار صحبت‌های غیر مسئولانه بر زبان نمی‌راندند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد به برخی اظهارات نمایندگان مجلس، گفت: عده‌ای از نمایندگان مجلس متاسفانه صحبت‌های غیرکارشناسی و غیر مسئولانه و بی‌توجه به مصالح و حقوق مردم بیان می‌کنند. میلیاردها تومان هزینه پروژه‌های غیرقانونی گلاب شده است. آقای وزیر نیرو توضیح دهید که آیا در این پروژه مجوزهای قانونی صادر شده است؟  پول اجرای پروژه و ردیف تامین اعتبار آن کجاست؟ مجوز زیست محیطی پروژه را چه کسی صادر کرده است و حق‌آبه چه کسی قرار است توسط این تونل شود؟ باید پاسخگوی این سوالات باشید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی