بازدید 9793
۶

وقوع دو انفجار تروریستی در آنکارا

ساعتی پیس دو عامل تروریستی بعد از شناسایی و محاصره توسط پلیس ترکیه خودروهای خود را در آنکارا منفجر کردند. گفته میشود عوامل تروریستی از اعضای حزب کارگران کردستان بوده اند.
کد خبر: ۶۳۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 08 October 2016
ساعتی پیس دو عامل تروریستی بعد از شناسایی و محاصره توسط پلیس ترکیه خودروهای خود را در آنکارا منفجر کردند. هنوز گزارشی در خصوص میزان تلفات و خسارات این انفجارهای تروریستی منتشر نشده است.

به گزارش «تابناک» انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در آنکارا، صبح امروز منجر به وحشت شهروندان ترک شده است. این دو خودرو توسط دو عامل تروریستی هدایت میشده است که بعد از شناسایی این تروریست ها اقدام به انفجار این خودروها کرده اند.

فوری: وقوع دو انفجار تروریستی در آنکارا

بر اساس گفته های فرماندار آنکارا «ارکان توپاکا» پلیس ترکیه روز جمعه اطلاعاتی در مورد این عملیات تروریستی بدست آورده بود و بر اساس همین اطلاعات به تروریست ها اجازه داده بود تا دست به طراحی عملیات خود بزنند.

صبح امروز و در حالی که تروریست ها طبق نقشه قبلی خودروهای خود را برای استقرار در محل مورد نظر هدایت میکردند، توسط پلیس شناسایی و محاصره شده و بعد از لحظاتی درگیری اقدام به منفجر کردن این خودروها و انتحار نمودند.

بر اساس اطلاعات اولیه یکی از این عوامل تروریستی از قبل شناسایی شده و هویت وی مشخص است و به گفته پلیس نفر دوم احتمالا یک عامل تروریستی زن است. به گفته پلیس احتمال شراکت یک عامل سوم نیز در این عملیات وجود دارد، اما هنوز این مسئله روشن نشده است.

هنوز در مورد تعداد تلفات و خسارات ناشی از این انفجارها اطلاع دقیقی در دست نیست.

گفته میشود که عوامل تروریستی احتمالا اعضای حزب کارگران کردستان بوده اند و این انفجار در خارج از یک مزرعه پرورش اسب رخ داده است. بر اساس گفته های فرماندار آنکارا، به جز خود این دو عامل تروریستی که دست به انتحار زده اند، این حادثه هیچ تلفات دیگری نداشته است.

خبرگزاری سی ان ان ترک گزارش داده است که بمب گذاران بمب های دست ساز پلاستیکی و معادل 200 کیلوگرم نیترات آمونیوم در اختیار داشته اند. این حادثه بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی ترکیه، در حومه آنکارا و در جاده ای بین آنکارا و شهر هیمنه رخ داده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
آمريكا بعد از ساختن فيلمهاي جنگهاي ستاره اي در هاليوود ،دارد جنگهاي تروريستي و تجزيه طلبانه اي را توسط نوكران حلقه بگوش خود در منطقه اجرا مي كند.
از مزایای دوستی با زباله هایی مانند اسراییل امنیت در پایتخت هست!
تکرار اینگونه حوادث در کشور های اطراف ما پیش علائم و نشانه های ایست از وقوع یک درگیری بزرگ در منطقه
خدا بخیر کند
انگشت مکن رنجه به در کوفتن کس
تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت
مرگ بر تروریستهای حزب کارگران کردستان
ترکیه دیگه کشور امنی نیست!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی