بازدید 2626

لزوم رفع موانع تولید برای تقویت رشد اقتصادی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای صحیح قوانین رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار، گفت: رشد اقتصادی در بخش صنعت منفی بوده است.
کد خبر: ۶۲۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 01 October 2016
حمید رضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره رشد اقتصادی گفت: در زمینه رشد اقتصادی، تولید ناخالص ملی یک دوره، نسبت به دوره قبل محاسبه می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید توجه داشت با توجه به افزایش فروش نفت و احتساب درآمدهای نفتی نرخ رشد اقتصادی کشور مثبت شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در صورتیکه درآمدهای نفتی در سال آینده افزایش بیشتری نیابد نرخ رشد اقتصادی بهبود موثری نمی یابد.

در بخش خدمات نیز نرخ رشد اقتصادی کشور مطلوب نبوده است

فولادگر افزود: با وجود اینکه در بخش کشاورزی نرخ رشد اقتصادی مثبت بود اما رشد اقتصادی در بخش صنعت منفی بوده است.

وی ادامه داد: در بخش خدمات نیز نرخ رشد اقتصادی کشور مطلوب نبوده است بنابراین باید برنامه ریزی ها به نحویی باشد که در بخش های دیگر به جز فروش نفت، نرخ رشد اقتصادی مثبت باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای صحیح قوانین رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار، یادآور شد: در حال حاضر رکود بیشتر در بخش تولید است بنابراین باید دولت خصوصا وزارتخانه های صنعت واقتصاد و همچنین سازمان برنامه و بودجه بیشتر در این زمینه کار کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی