بازدید 8031
۶

یارانه ۲۰۰ هزار نفر حذف شد

کد خبر: ۶۲۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 30 September 2016
معاون وزیر کار با بیان اینکه در ۵ماهه امسال یارانه بیش از۲۰۰هزار نفر حذف شد، گفت:دولت قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را ندارد و فقط یارانه خانوارهای با درآمد بیش از ۳۵ میلیون تومان حذف می شود.

به گزارش مهر احمد میدری با بیان اینکه قانون بودجه امسال، دولت را مکلف به حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر از جمعیت کشور کرده بود، گفت : بر اساس این قانون اگر دولت به وظیفه خود عمل نمی‌کرد تخلف تلقی می شد و مشمول مجازات است.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از اینکه مجلس شورای اسلامی این قانون را اصلاح کرده است، تصریح کرد: در اصلاحیه مجلس این مجازات برای دولت حذف شد.

این مقام مسئول از حذف بیش از ۲۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران تا مرداد امسال خبر داد و یادآور شد: این آمار نشان می دهد دولت به هیچ وجه قصد ندارد به صورت گسترده از تعداد یارانه بگیران بکاهد.

وی با تاکید بر اینکه دولت فقط یارانه افرادی که سالانه بالای ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند حذف می کند، خاطرنشان کرد: دولت هیچ برنامه ای برای حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را در سال ۹۵ ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
یک کیلو گوشت خالص گوسفند ، کیلویی 70 هزار تومان و یک کیلو برنج ایرانی 15 هزار تومان ،
هزینه های دارو و درمان و تحصیلات دانشگاه آزاد هم الی ماشاء الله گران میشود ، اما دولت با
پرداخت شندرغاز صدقه پول نفت و گاز ملت ایران ، گوش فلک را کر کرده
بدون شک یارانه تمام مردم حذف خواهد شد فقط نرم نرم آهسته آهسته تا اعتراضی پیش نیاید
روز اول گفتید ما سوخت و نان و شیر و همه اقلام را گران می کنیم و پولش را به مردم می دهیم حالا هر روز یک برنامه و کیسه ای برایش می دوزید
یارانه فقرا را حذف کردید و به پزشکان و طرح سلامت دادید
راستی دیگه حرفی از ضایعات نان و ریختن بنزین هنگام سوخت گیری نمی زنید؟؟
فقط یارانه کارمندان قراردادی بدبخت رو حذف کردند
کسانی هستند بیش از ۵۰ م در سال درآمد دارند که حذف نشده اند
این استدلال درستی نیست چرا که به فرض مثال در یک خانواده 5نفره که زن و مرد شاغل هستند و هر نفر 1/5میلیون دریافتی دارند ولی اقساط پرداختی و اجاره منزلشان همان حدود دریافتیشان است؛چرا باید یارانه شان که حق آنهاست قطع شود؟ برق و آب وگاز و بنزین و..... به قبل از دادن یارانه ها برگردد بعد یارانه ها قطع شود. از ذولت تدبیر و امید انتظار بیشتری داشتیم.......
یارانه من با درآمد ماهیانه 1500 را قطع کردن بعد در جواب اعتراض اینجانب اعلام کردن شما مالک یک خودرو هستید آن هم خودروی وانت پراید اقساطی این هم از دولت تدبیر و امید با این تدابیرش اگر این کشور بدون دخالت مسئولین و بدون رئیس جمهور باشد هم هزینه کمتری برای مردم دارد و هم لااقل از اختلاسهای آنچنانی و حقوقهای نجومی و تدابیر بی تدبیر در امان است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی