بازدید 1931

ایده اقتصاد مقاومتی ریل اقتصاد کشور

وزیر اطلاعات گفت: تبیین برنامه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری همچون ریلی برای اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۶۲۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 28 September 2016
وزیر اطلاعات گفت: تبیین برنامه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری همچون ریلی برای اقتصاد کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در اولین روز از سی یکمین سفر هیات دولت به استان قزوین، در دیدار با مردم شهرستان تاکستان، محور برنامه های دولت را بر پایه اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه برنامه است و همه باید به آن عمل کنند تا با همدلی و صمیمیت نتیجه دهد.

دکتر علوی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل، چیزی به دور از واقعیت های قابل تحقق نیست و به راحتی عملیاتی می شود.

وی، امنیت را یکی از اولویت ها و بستر اقتصاد مقاومتی بیان و اضافه کرد: با وجود تنش های موجود در خاورمیانه، امنیت پایدار در کشورمان برقرار و بستر رسیدن به شکوفایی با نقشه راه اقتصاد مقاومتی مهیا است.

حجت الاسلام علوی افزود: در جایی که ناامنی باشد سرمایه گذار در آنجا ورود نخواهد کرد و این درحالیست که بخاطر وجود همین امنیت، بسیاری از کشورها آماده سرمایه گذاری در ایران هستند.

وزیر اطلاعات، ولایت فقیه را فصل الخطاب دانست و گفت: مقام معظم رهبری با اشراف اطلاعاتی، هوشمندی و دلسوزی تمام مسائل را رصد می کنند.

وزیر اطلاعات به امنیت موجود در کشور هم اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را بکار بسته تا نامش برای مردم کشور و دوستان موجب آرامش و برای دشمنان همراه با ترس باشد.

در ادامه مراسم نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان، سفر حجت الاسلام علوی را پند آموز دانست و گفت: این سفر طوری تنظیم شده بود که برنامه ای برای استقبال از وزیر تدارک دیده نشود و در ابتدای ورود به شهرستان، مستقیم به مزار شهدا بروند.

آیت الله علی اسلامی در ادامه انتقال راه آهن را از دغدغه های مردم بیان کرد و از نماینده ویژه دولت تدبیر و امید خواست تا با رسیدگی به وضع صنعت به ویژه فولاد و همچنین داربستی کردن باغات، زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

آیت الله اسلامی، از سربازان گمنام امام زمان (عج) قدردانی کرد و گفت: اشارف اطلاعاتی همچون آبی بر روی آتش فتنه در خاورمیانه است.

فرماندار تاکستان هم در این مراسم به بیان مشکلات شهرستان تاکستان پرداخت و از هیات دولت خواست تا همچون گذشته نگاه ویژه ای در زمینه رفع مشکلات داشته باشند.

سیاوش طاهرخانی احیای حقابه تاکستان از سد طالقان، انتقال راه آهن از درون شهر، رسیدگی به وضع آب منطقه ای و تامین اعتبارات برای مدرن کردن آبیاری را از جمله اهداف بیان کرد.نماینده مردم شهرستان تاکستان نیز از هیات دولت خواست تا تدابیر ویژه ای در زمینه خرید تضمینی کشمش بیندیشند.

بهمن طاهرخانی ادامه داد: در حال حاضر قیمت کشمش در مقایسه با قیمت تمام شده آن برای کشاورز پایین است و همچون گذشته صرفه اقتصادی ندارد.

وی با اشاره به هزار و 600 فقره سند باغات تاکستان که از ابهر رود حق آب دارند از هیات دولت خواست تا این حق را به دست مردم شهرستان برسانند چرا که در حال حاضر سد کینه وس مانع از این است که آب ابهر رود به باغات تاکستان برسد و باعث خشک شدن برخی باغات شده است.

شایان ذکر است وزیر اطلاعات در قالب سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهوری به استانها همراه با کاروان تدبیر و امید صبح امروز وارد قزوین شد و سپس با حضور در شهرستان تاکستان مورد استقبال مسئولین و مردم قرار گرفت و در گلزار شهدای شهرستان تاکستان با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی