بازدید 4310

المعلم: آمریکا رهبری توطئه علیه سوریه را برعهده دارد

وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که آمریکا رهبری توطئه علیه سوریه را برعهده دارد و کشورهای غربی و منطقه‌ای نیز در این مسیر به واشنگتن کمک می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 26 September 2016

وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که آمریکا رهبری توطئه علیه سوریه را برعهده دارد و کشورهای غربی و منطقه‌ای نیز در این مسیر به واشنگتن کمک می‌کنند.

به گزارش ایسنا، ولید المعلم، وزیر خارجه سوریه در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت: آمریکا رهبری توطئه علیه سوریه را برعهده دارد و کشورهای غربی و منطقه‌ای نیز در این راه به واشنگتن کمک می‌کنند. آمریکا تروریست‌ها را به سلاح مجهز کرده و از آن‌ها حمایت مالی به عمل می‌آورد. همچنین هزاران تروریست را از مرزها وارد سوریه می‌کند.

وی گفت: اگر آمریکا اراده واقعی برای حل بحران سوریه داشت می‌توانست این کار را انجام دهد. اگر آمریکا واقعا می‌خواست به بحران در سوریه پایان دهد حمایتش از تروریست‌ها را متوقف می‌کرد؛ حمایتی که از طریق کشورهای تابع آمریکا در منطقه صورت می‌گیرد.

المعلم گفت: حمایت آمریکا و دیگر کشورها از تروریست‌ها ادامه دارد و کمک‌ها از طریق مرزهای ترکیه به دست آن‌ها می‌رسد.

وی تأکید کرد: هواپیماهای جاسوسی آمریکا دو روز قبل از انجام حملات علیه مقرهای ارتش سوریه در دیر الزور بر فراز این شهر در حال پرواز بودند. آنچه که عمدی بودن حملات آمریکا را تأیید می‌کند این است که نیروهای ما از دو سال پیش در "جبل الثرده" حضور داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار