بازدید 2043

استعفای رئیس جدید فدراسیون جودو از کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال

رئیس جدید فدراسیون جودو گفت: انتخاباتی که برگزار شد، نشان‌دهنده رشد و بلوغ جودو بود.
کد خبر: ۶۲۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 25 September 2016
انتخاب محمد درخشان به عنوان رئیس جدید فدراسیون جودو سبب می شود تا او از کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال استعفا دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، محمد درخشان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو که رأی به ریاست وی داد، اظهار داشت: همه چیز خوب بود، از وزارت ورزش، کاندیدای حاضر در انتخابات و اعضای مجمع تشکر می‌کنم، این انتخابات نشانه رشد و بلوغ جودو بود.

وی ادامه داد: کاندیدا کاملاً منظم برنامه‌های خود را تشریح کردند و در پایان رقابت نزدیکی هم بود که من توانستم به عنوان خدمتگزار این فدراسیون انتخاب شوم.

درخشان در پاسخ به این سوال که چه شد که بعد از ۹ سال تصمیم گرفت به فدراسیون جودو بازگردید، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های داخلی و بین‌المللی جدا از هم نیستند، تغییر مدیریت در دوره‌های مختلف شرایط را سخت کرده بود. خیلی‌ها فقط مسائل داخلی را می‌دیدند، اما من بحث‌های خارجی را هم رصد می‌کردم.

وی ادامه داد: یک نفر از مسئولان بین‌المللی به من می‌گفت که یمن دو تکه شده، اما رئیس فدراسیونش تغییر نکرده، چرا فدراسیون ایران در مدت کوتاهی سه رئیس به خود دیده؟ متأسفانه اوضاع به‌گونه‌ای شده بود که در مسائل داخلی ضربه خوردیم و وجهه بین‌المللی‌مان تخریب شده بود.

رئیس جدید فدراسیون جودو گفت: باید یک بار دیگر جودوی ایران را بر اساس جودوی دنیا بسازیم، برخی‌ها فکر می‌کنند این حرف فقط مخصوص مسائل فنی و تکنیکی است، در حالی که این‌گونه نیست، به عقیده من ۸۰ درصد آن مربوط به موضوعات اداری و نحوه مدیریت است. حداقل‌ ذکات من به جودو این است که تجربیاتم را یک بار دیگر در اختیار این رشته ورزشی قرار دهم.

درخشان عنوان کرد: برخلاف برخی حرف‌هایی که مطرح می‌شود، جودوی ایران در یک نفر خلاصه نمی‌شود و جرقه نیست، در سال ۲۰۰۱ ما در بخش تیمی سوم جهان شدیم و ۱۰ میلیون ین ژاپن جایزه گرفتیم. چرا حالا کار باید به جایی برسد که فیلیپین در سنگین‌وزن نماینده داشته باشد، اما ما نداشته باشیم؟

وی افزود: مشکل اصلی حاشیه‌سازی است، اگر هر کسی هر حرفی بزند و بخواهیم آن را تلافی کنیم، حاشیه‌سازی می‌‌شود. حرف زدن در فدراسیونی که من خدمت‌گزار آن هستم بر اساس برنامه خواهد بود.

رئیس جدید فدراسیون جودو در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم‌های ملی بانوان و آقایان اظهار داشت: برای بانوان تصمیم داریم یک سرمربی خانم از ازبکستان بیاوریم، برای آقایان هم باید ببینیم راه رشد جودو چیست. باید برنامه‌ای بنویسم تا از توان بیرون بدون هزینه خودمان استفاده کنیم، در این راستا مذاکراتی هم با ژاپنی‌ها داشته‌ایم.

درخشان درمورد حضورش در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به زودی از این سمت انصراف می‌دهم در خدمت جودو خواهم بود.

وی با اشاره به وضعیت آرش میراسماعیلی گفت: از آرش خواسته‌ایم که به ما کمک کند و این موضوع بستگی به تصمیم خودش دارد. او هنوز هم مانند فرزند من است و تلاش می‌کنم از وجود وی استفاده کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم