بازدید 14430
۹

پسر جوان با مانتوی زنانه از طبقه پنجم پرید!

کد خبر: ۶۲۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 25 September 2016
جوان ۲۵ ساله ای خود را از طبقه پنجم یک ساختمان در بولوار کوثر مشهد پایین انداخت و به زندگی خود پایان داد.
 
به نوشته روزنامه خراسان، این حادثه روز گذشته هنگامی اتفاق افتاد که اهالی بولوار کوثر با شنیدن صدای وحشتناکی از منازل بیرون آمدند و با پیکر مجروح جوان ۲۵ ساله ای که از طبقه پنجم به داخل کوچه سقوط کرده بود، روبه رو شدند. دقایقی بعد پیکر نیمه جان این جوان که هنگام سقوط مانتوی زنانه به تن داشت به مرکز درمانی انتقال یافت اما او بر اثر عوارض ناشی از سقوط و خونریزی داخلی جان سپرد.
 
با گزارش این حادثه به قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که جوان مذکور به دلیل بروز برخی تألمات روحی با پوشیدن مانتو اقدام به خودکشی کرده و جان داده است.
 
این گزارش حاکی است: به دستور قاضی سیدجواد حسینی، جسد این جوان برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی ها در این باره ادامه یافت.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹
بيكاري جوانان ، فقر اقتصادي ، گراني مسكن وعدم تواناي در ازدواج وتشكيل خانواده زمينه ساز اينگونه تصميمات است كه متاسفانه كسي از مسئولين رده بالاي مملكت گوشش بدهكار نيست
برخی تألمات روحی ؟ یا علی
خوشبحالش دیگه بیکاری و گرونی قیمت هارو نمی بینه
هدیه...
پسر جوان با (مانتوی زنانه) از طبقه پنجم پرید!
مگه ما مانتوی مردونه هم داریم؟
خخخخخخخخ-هههههه-هرهرهر
علت مرگ مشخص است و انگیزه اصل است که طبق معمول روانی بوده است مرسی اینهم حل شد.
تالمان روحی؟
با سلام

از مردم عزیز کشورمون تمنا میکنم اینقدر حرص هم را درنیاریم. به خاطر خدا بیایم و فرهنگ سازی را از خودمون شروع کنیم و بعد گسترشش بدیم. آخه این جوون برای چی باید از طبقه پنجم پرت بشه پایین (با فرض اینکه مشکلات روحی داشته است). همه ی ما به عنوان پدر و مادر و دوست و همکلاسی و عضوی از این کره خاکی به خدا مسئولیم. به قول سید بزرگوار جناب محمد خاتمی دنبال قهرمان نگردیم که بیاد اوضاع را درست کنه، ما خودمون قهرمانیم. به امید تکرار نشدن این دست اتفاقات....
چرا صدای علم الهدی در نمیاد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار