بازدید 4366

چلسی تا سال 2011 از خرید هر بازیکنان جدید محروم شد

کاکوتا چهار ماه از حضور در دیدارهای رسمی محروم خواهد بود. چلسی هم در دو پنجره نقل و انتقالات پیش رو حق نخواهد داشت بازیکنی جدید، چه انگلیسی و چه خارجی خریداری نماید. علاوه بر این چلسی باید 130 هزار یورو خسارت به لانس بپردازد.
کد خبر: ۶۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۱۹ 03 September 2009
چلسی بازیکنی را تحریک به زیر پا گذاشتن قراردادش ساخته و به همین دلیل از سوی فیفا از انجام خریدهای جدید تا سال 2011 محروم شده است.

به گزارش گل؛ این بازیکن گائل کاکوتا، بازیکن سابق باشگاه لانس است. باشگاه چلسی از او خواسته بود قراردادش با لانس را زیر پا بگذارد بتواند به چلسی برود.

فیفا درباره این تصمیم در بیانیه‌ای آورده است: «اتاق حل اختلاف ما کشف کرد که این بازیکن در قراردادش با لانس دچار تخلف شده است و همچنین دریافت که چلسی او را به این کار تحریک کرده است. در نتیجه کاکوتا به پرداخت 780 هزار یورو به لانس محکوم شد. کاکوتا چهار ماه از حضور در دیدارهای رسمی محروم خواهد بود. چلسی هم در دو پنجره نقل و انتقالات پیش رو حق نخواهد داشت بازیکنی جدید، چه انگلیسی و چه خارجی خریداری نماید. علاوه بر این چلسی باید 130 هزار یورو خسارت به لانس بپردازد.»

به این ترتیب چلسی در ژانویه سال 2011 خواهد توانست بازیکن جدیدی بخرد و کاکوتا که هنوز نتوانسته در تیم اصلی بازی کند نیز چهار ماه محروم شده است.

کاکوتا که تنها 18 سال دارد از سوی کادر فنی و تماشاگران به عنوان ستاره سال آکادمی چلسی برگزیده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی