بازدید 3811
واکنش

اعتراض ستاره تیم ملی والیبال به تغییر مداوم سرمربی

نمی‌توانم بگویم در صورت جدایی لوزانو از ایران چه کسی ضرر می‌کند اما معتقدم برای المپیک 2020 باید از همین حالا شروع کرده و یک برنامه 4 ساله داشته باشیم
کد خبر: ۶۲۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 19 September 2016
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران که با حضورش در سالن 12 هزار نفری آزادی و تماشای فینال بسکتبال چلنج کاپ آسیا به ملی پوشان ایران روحیه داد، گفت: من بسکتبال را دوست دارم ضمن اینکه حامد حدادی در تیم ملی هم از دوستان نزدیک من است. روز گذشته هم فینال مسابقات در سالن آزادی برگزار می‌شد و من بعد از تمرین و در حالی که بسیار هم خسته بودم برای تماشای مسابقات به سالن رفتم. 

به گزارش تابناک ورزشی، موسوی ادامه داد: مسابقه فینال بازی خوبی بود و تیم ایران توانست با اختلاف حریف خود را شکست دهد. فکر می‌کنم اگر کمی بازی نزدیک‌تر دنبال می‌شد جذاب‌تر بود. 

اعتراض ستاره تیم ملی والیبال به تغییر مداوم سرمربی

موسوی با بیان اینکه فشار تمرینات به قدری است که هنوز بدنم درد می‌کند، گفت:‌ تمرینات بسیار سنگین دنبال می‌شود اما آن خستگی که قبلا درباره‌اش صحبت می‌کردیم برطرف شده و تمام بازیکنان سرحال هستند. آن خستگی، ذهنی بود که با کمی استراحت مرتفع شد. چرا که مدتی است استرس مسابقات و البته مسافرت‌های طولانی دور بودیم.

وی در خصوص احتمال جدایی لوزانو از ایران و پیوستن به لهستان تصریح کرد: هنوز چیزی قطعی نیست. من این خبر را پیگیری کردم و متوجه شدم که شایعه بود. نمی‌توانم بگویم در صورت جدایی لوزانو از ایران چه کسی ضرر می‌کند اما معتقدم برای المپیک 2020 باید از همین حالا شروع کرده و یک برنامه 4 ساله داشته باشیم تا در المپیک بلکه نتیجه خوبی بگیریم. به عقیده من عوض کردن مربی آن هم هر سال کار درستی نیست
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست