بازدید 5199
۱

فروش مدرک تحصیلی در کشور

کد خبر: ۶۲۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 16 September 2016
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: برای مقابله با مدرک فروشی در کشور آیین نامه تخلفات پژوهشی و علمی به مراکز آموزش عالی ابلاغ شد.

به گزارش میزان، وحید احمدی معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با بیان این مطلب که در زمینه توسعه پژوهش وفناوری در علوم انسانی اقدامات مهمی انجام شده، اظهار کرد: تشکیل شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر، تشکیل سه کمیته شورای سیاست گذاری پژوهشی،‌فناوری و پشتیبانی امور پژوهشی فناوری و همچنین تشکیل 6 مرکز رشد در حوزه علوم انسانی و هنر در سالهای اخیر از جمله این اقدامات هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد فروش مدرک‌های تحصیلی در کشور هستیم، افزود: برای مقابله با این امر وزارت علوم امسال آیین نامه تخلفات پژوهشی و علمی را تدوین و آن را به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ کرده است و دستورالعمل تعیین مصادیق تخلفات پژوهشی و علمی تدوین شد. همچنین نظارت جدی بر فعالیت‌های موسسات آموزش عالی غیر دولتی صورت گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای معاون یعنی تخصص توی دانشگاه کشکه .خروجیهای دانشگاه هم ،همین رافریاد می زنند. ودرنهایت خودتان هم بهتر می دانید با آوردن پسادکترا بعد ازپایان دکترا همینو میگید.بنابراین این تابوی شکسته هرگزقابل دفاع نیست.شما هم کمک کنید قیمت مدرک فروشی زیاد بالا نرود.امضاء دانشجوی پیرمرد شده پسایی وپس افتاده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست