بازدید 2826

مربی استقلال: بارسلونا هم نقطه ضعف دارد چه برسد به پرسپولیس!

کد خبر: ۶۲۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 14 September 2016
مربی تیم استقلال می‌گوید: بارسا هم نقطه ضعف دارد چه برسد به پرسپولیس.
به گزارش تابناک ورزشی، بهتاش فریبا در خصوص اینکه با توجه به جایگاه پرسپولیس در جدول گفته می‌شود نتیجه بازی با اختلاف زیاد به سود پرسپولیس تمام می‌شود، گفت: من فکر می‌کنم اگر تیمی برنده بازی باشد نهایتا با یک گل اختلاف است. تیم ما در بازی با ماشین‌سازی به قدری خوب بازی کرد که ما خیلی امیدوار شدیم و به نظرم بازیکنان استقلال انگیزه لازم را برای بازی روز جمعه دارند. شما می‌دانید که در بازی روز جمعه نزدیک به 7 بازیکن استقلال دربی اولی هستند که اینها انگیره بسیار زیادی دارند و می‌توانند برگ برنده ما باشند. پرسپولیس صدرنشین است ولی به نظر من حتی اگر یک تیم خیلی قوی باشد نقاط ضعف دارد و بارسلونا هم نقطه ضعف‌هایی خواهد داشت. من فقط امیدوارم که بازی خوبی از آب دربیاید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط جدول تاثیری در نتیجه مسابقه دارد یا خیر، گفت: در این سال‌هایی که ما فوتبال بازی کردیم جدول تاثیری در نتیجه بازی نداشت. مطمئنا در بازی روز جمعه هم شرایط اینگونه است.

مربی تیم استقلال در پایان در خصوص اینکه آیا در این تیم ناامیدی می‌بیند، گفت: اصلا من ناامیدی نه در بازیکنان و نه کادر فنی ندیده‌ام و آنها انگیزه‌های بسیار زیادی دارند و شما مطمئن باشید روز جمعه استقلالی متفاوت را خواهید داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست