بازدید 3690

برنامه‌ریزی مدیریت محور شرط خروج از رکود است

کد خبر: ۶۲۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 10 September 2016
نماینده مردم مینودشت گفت: اشتغال اصلی‌ترین و مهمترین مسئله‌ای است که در سال آخر دولت باید با اولویت به آن پرداخته شود.

شهرام کوسه غراوی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: برای کوتاه شدن صف عظیم بیکاران کشور باید تولید سرپا شود.

وی خواستار تحول در حمل و نقل ریلی کشور شد و افزود: در حالی که در دنیا صنعت حمل و نقل ریلی تا 90 درصد رونق دارد اما در ایران این عدد 10 درصد است؛ علاوه بر آن در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و هوایی نیز با مشکلات زیادی روبرو هستیم. به دلیل چالش‌های موجود در زیرساخت‌های ناوگان هوایی کشور از دهها فرودگاه تنها چند فرودگاه فعال داریم. وزارت راه و شهرسازی باید خرید هواپیمایی‌ها را در اولویت قرار دهد که موجب فعال شدن فرودگاه‌های کوچک شود. توجه به این مسئله در جذب سرمایه‌گذاران در شهرهای کوچک تاثیرگذار است علاوه بر آن در خرید هواپیماهای جدید و لوازم یدکی آنها کوشاتر عمل کند. همه این مسئله موجب افزایش نرخ اشتغال کشور می‌شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس برنامه‌ریزی مدیریت محور را موجب خروج بخش عمران از رکود دانست و افزود: امکانات لازم وجود دارد اما به درستی مدیریت نمی‌شود. هر چقدر کارها مدیریت محورتر باشد، شرایط بهتری عاید کشور می‌شود.

نماینده مردم مینودشت خروج از رکود مسکن را زمان‌بر دانست و اظهار کرد: برای خروج از رکود مسکن باید در حوزه پرداخت تسهیلات جهش اتفاق بیفتد. توجه به مسکن نقش بسزایی در اشتغال‌زایی دارد اما رکود این بخش آسیب جدی به پیمانکاران و انبوه‌سازان و به دنبال آنان کارگران ساختمانی و کلیه مشاغلی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این بخش رونق می‌گیرند، شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی