بازدید 3109
با حکم رئیس مرکز آمار ایران؛

سرپرست روابط عمومی مرکز آمار ایران تغییر کرد

رئیس مرکز آمار در حکمی علی اکبر محزون را به سرپرستی دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل این مرکز آمار منصوب کرد.
کد خبر: ۶۲۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 05 September 2016

رئیس مرکز آمار در حکمی علی اکبر محزون را به سرپرستی دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل این مرکز آمار منصوب کرد.

به گزارش فارس، امید علی پارسا رئیس مرکز آمار ایران، در حکمی علی اکبر محزون را به سمت سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل مرکز آمار ایران منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار می‌رود اقدامات لازم را نسبت به تعامل سازنده و دو سویه با اصحاب رسانه، معاونت آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان‌ها، حوزه‌های ریاست دستگاه‌های اجرایی کشور و همکاران مرکز آمار ایران معمول داشته و همچنین فراهم نمودن زمینه‌ لازم را برای توسعه فرهنگ آماری از طریق ارتقای سطح آگاهی و اعتماد عمومی در جامعه نسبت به مرجعیت مرکز آمار ایران در تولید، اعلام و انتشار آمارهای رسمی، ارتقای کارآمدی و اثربخشی درگاه ملی آمار و تعامل حسنه و بهره‌گیری از ظرفیت ارزشمند رسانه‌های جمعی و نیز توسعه همکاری‌ با سازمان‌های تخصصی بین‌المللی و مراکز آماری سایر کشورها را در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور در دستور کار قرار دهد.

محزون در کارنامه خود مدیرکلی دفتر آمارهای ثبتی مراکز آمر ایران و همچنین مدیرکلی دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت‌احوال کشور را برعهده داشته است.

پیش‌تر فرشاد جوزانی گلستانی این سمت را برعهده داشت.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی