بازدید 4304

بازارمسکن رشد یک باره قیمت را تجربه نمی کند

عضوکمیسیون عمران مجلس،با تاکید براینکه ایجاد تحرک در بازار مسکن راهکار فرار از رکود است،گفت:با ارایه تسهیلات،بازار مسکن رشد یک باره قیمت را تجربه نمی کند.
کد خبر: ۶۲۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 05 September 2016
فرج الله رجبی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن،گفت:تمام تدابیر در نظرگرفته شده در بحث ارایه وام مسکن برای ایجاد رونق در این بازار بوده است.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رکود موجود در بازار مسکن بسیاری از مشاغل را با مشکل مواجه کرده است، افزود: ارایه تسهیلات مسکن با هدف ایجاد رونق در بازار بوده اما با توجه به شرایط آن برخی مشکلات نیز وجود دارد.

افزایش قیمت مسکن با پیش بینی دقیق و ایجاد سازوکار مناسب رخ نخواهد داد

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سود وام مسکن کاهش یافته اما یک سال پس از ودیعه گذاری امکان دریافت تسهیلات وجود دارد نگرانی از افزایش قیمت مسکن وجود دارد.

این نماینده مردم درمجلس دهم،با بیان اینکه باید بین بد و بدتر انتخاب کنیم،گفت: در بحث تسهیلات مسکن شاید کاهش نرخ سود امری مثبت باشد؛اما ارایه تسهیلات پس از یک سال ودیعه گذاری با احتمال افزایش قیمت مسکن نگرانی هایی را درپی دارد.

رجبی با تاکید براینکه باید سیاست ها در بحث مسکن به کاهش رکود در این بازار منجر شود،افزود:رونق ساخت و ساز به افزایش تقاضا و در نتیجه بهبود وضعیت بازار مسکن منجر خواهد شد.

دولت باید با سیاست گذاری مشخص نرخ مسکن را ثابت نگه دارد

وی با بیان اینکه دولت باید با سیاست گذاری مشخص نرخ مسکن را ثابت نگه دارد،تصریح کرد:با برنامه ریزی دقیق می توان از رشد یک باره نرخ ها در بازار مسکن جلوگیری کرد.

این نماینده مردم درمجلس دهم،ادامه داد:دولت باید با پیش بینی تاخیر در ارایه تسهیلات مسکن از افزایش قیمت ها دراین بازار جلوگیری کند.

بازارمسکن درحال حاضر نیازمند ایجاد تحرک و پویایی است

وی با تاکید براینکه بازارمسکن درحال حاضر نیازمند ایجاد تحرک و پویایی است،گفت:با ارایه تسهیلات تقاضا برای خرید مسکن افزایش یافته و به این ترتیب رکود بازار کاهش خواهد یافت.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،کنترل قیمت ها در بازار مسکن نباید در سایه خروج از رکود مورد غفلت واقع شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی