بازدید 3531

توسعه گردشگری یعنی توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی

رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: توسعه گردشگری از مولفه‌های توسعه اقتصادی و توجه بیش از پیش به اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۶۲۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 04 September 2016
محمدحسین فرهنگی گفت: معاون اول رییس‌جمهور و وزرای اقتصاد و معدن در هفته دولت در استان آذربایجان شرقی حضور یافتند و نیازهای استان در بخش‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادند و پروژه‌های زیربنایی مختلفی را در حوزه‌های صنعتی، معدنی، راه و گردشگری افتتاح کردند یا کلنگ احداث آنها را بر زمین زدند.

نماینده مردم تبریز در مجلس حضور مدیران دولت یازدهم در استان را در راستای عمل به فرمایشات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی ارزیابی کرد و افزود: همزمان با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزرای گردشگری کشورهای اسلامی نیز به دلیل انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 در تبریز حضور داشتند. توسعه گردشگری در ایران یکی از مولفه‌های توسعه و در راستای اتکاء به منابع داخلی و توجه بیش از پیش به اقتصاد مقاومتی  است. در دیدار اتاق‌های بازرگانی 18 استان مهم ترکیه با مدیران استانی و کشور ایران تاکید شد که رفت و آمد و داد و ستد باید دو طرفه باشد تا رونق صادرات و تقویت بنیه اقتصادی دو طرف عینیت یابد.

وی  از افتتاح شهر صنعتی اسکو در استان آذربایجان شرقی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت سخن گفت.

رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، تبریز را میزبان تجار و اتاق‌های بازرگانی ترکیه در هفته جاری دانست و افزود: با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در جمع تجار و اتاق‌های بازرگانی ترکیه مسائل مورد علاقه بخش خصوصی منطقه آذربایجان مطرح و بررسی خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره برنامه‌های استان آذربایجان شرقی از سرمایه‌گذاری برای احداث کارخانجات ذوب و تغلیظ کانی‌های فلزی و غیر فلزی متکی بر فناوری‌های روز و بدون آلایندگی خبر داد و افزود: استان از نظر ذخائر معدنی در برخی عناصر رتبه اول و در برخی عناصر رتبه دوم و سوم را در اختیار دارد، اما معدلا بالاترین ذخائر معدنی را در اختیار دارد. بخش معدن استان به دو بخش مصالح ساختمانی و ذخائر فلزی تقسیم می‌شود که حدود نیمی از ذخائر معدنی استان مربوط به مصالح ساختمان و بیش از نیمی از ذخائر معدنی مربوط به کانی‌های فلزی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار