بازدید 4004

گفتم محکم بازی کنندنه اینکه پرسپولیسی ها رابزنند!

کد خبر: ۶۱۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 01 September 2016
سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به بازی جنجالی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس و سایپا هر دو در شرایط خستگی و تمرین‌های فشرده در این مسابقه حاضر شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی شرایط مسابقه لیگ را داشت و بازیکنان دو تیم تمرینات پرفشاری گذارنده‌اند و در این حالت دو تیم با هم بازی کردند و هر دو تیم صاحب موقعیت هم شدند و در نهایت هر تیم دو گل زد.من از تیم خودمان رضایت داشتم. نیمه اول واقعی‌تر بود و ترکیب دو تیم ثابت بود و در نیمه دوم تعویض‌هایی هر دو تیم داشتند. عیب و ایرادهایی در تیمم دیدم آنها را تا شروع لیگ برطرف کنیم.

فرکی در مورد اینکه پرسپولیس را چطور دید، گفت: پرسپولیس هم ملی پوشانش را نداشت و هر دو تیم از این بازی استفاده کردند. پرسپولیس همیشه بزرگ است و اکنون هم صدرنشین است و امیدوارم در ادامه راه هر تیمی که بهتر است نتیجه زحماتش را بگیرد.

سرمربی سایپا در مورد بازی محکم و خشن هر دو تیم گفت: محکم بازی کردن توصیه من بود نه اینکه کسی را بزنند. این فوتبال است و در بازی‌های رسمی حریف به ما رحم نخواهد کرد و باید تمرین محکم و جوانمردانه بازی کردن را انجام می‌دادیم اما محکم بازی کردن عمدی در دو تیم نبود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی