بازدید 3937
سوژه

پیراهنی که به جهانگیری دادند هم اصل نبود!/مشابه آدیداس در راه است

با اعتراف جدید ساکت مشخص می شود که پیراهن تیم ملی در مراسم دیروز هم حاضر نبوده و یا اینکه انتقادها از طرح ساده و بدون جذابیت لباس آدیداس باعث شده تا مدیر تیم ملی ادعا کند لباس تیم ملی مشابه پیراهن اهدایی به جهانگیری است!
کد خبر: ۶۱۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 30 August 2016
در آستانه دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در نخستین گام مقدماتی جام جهانی، تصور می شد که حرف و حدیث ها درباره پیراهن تیم ملی بالاخره تمام شده و فدراسیون موقتا آدیداس را جایگزین برند ایتالیایی کرده است اما گویا در فاصله 48 ساعت مانده به سوت آغاز، هنوز این غائله تمام نشده است!

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اعلام یکطرفه فدراسیون فوتبال مبنی بر کنار گذاشتن جیووا اسپانسر قبلی پیراهن تیم ملی که به احتمال زیاد همراه با پرداخت خسارت های سنگین مالی خواهد بود، نماینده ایرانی این شرکت نیز در موضعی جالب اعلام کرده بود که برای حمایت از تیم ملی هیچ شکایتی در این مورد مطرح نمی کند تا فشاری متوجه کادرفنی و فدراسیون فوتبال در این برهه دشوار وارد نکند. 

پیراهنی که به جهانگیری دادند هم اصل نبود!/مشابه آدیداس در راه است

عصر دیروز در بازدید معاون ریاست جمهوری از تمرین تیم ملی هم اتفاق نادری افتاد که باعث تعجب حاضران شد. درحالی که بازیکنان تیم ملی همچنان با پیراهن جیووا تمرین می کردند، مسولان فدراسون شامل تاج و ساکت، یک پیراهن ساده و سفید شماره 12 با آرم آدیداس را به جهانگیری تقدیم کردند!  حالا محمدرضاساکت در گفت‌وگویی رادیویی نشان داد که همان پیراهن هم هنوز برای استفاده تیم ملی حاضر نیست!

این مدیر اصفهانی و همشهری تاج ، درخصوص اینکه تیم ملی ایران در دیدار مقابل قطر سرانجام از چه برندی استفاده خواهدکرد، گفت: مشخصاً در این مسابقه از برند جیووا استفاده نمی‌کنیم و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با لباس آدیداس به میدان خواهیم رفت.اما ملی‌پوشان مشابه همان پیراهنی که به جهانگیری روز گذشته اهدا کردیم به میدان رفته و مقابل قطر بازی خواهند کرد!

حالا با اعتراف جدید ساکت مشخص می شود که پیراهن تیم ملی در مراسم دیروز حاضر نبوده و یا اینکه انتقادها از طرح ساده و بدون جذابیت لباس آدیداس باعث شده تا مدیر تیم ملی چنین ادعایی مطرح کند. بهرحال باید منتظر ماند و دید عاقبت این پیراهن که طی چند ماه اخیر از آمادگی فیزیکی بازیکنان هم مهمتر شده ، به کجا می انجامد؟ ولی امیدواریم تیم ملی با مدیریت ساکت و دوستانش در بازی با قطر ، لخت به میدان نرود و آدیداس یا هر برند دیگری که شد را بپوشد تا این بازی رسانه ای برای فریب افکارعمومی بالاخره به پایان برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار