بازدید 7003
۵

ماجرای حقوق های نامتعارف، آخر شهریور جمع می شود

گفته می شود، جدای از موضوع فیش های حقوقی نامتعارف که اقدامی خلاف مقررات بوده و بعضا به دلیل نقص در قوانین به وقوع پیوسته است، دیوان محاسبات کشور از سال 1390 تا کنون بیش از 300 مورد پرداخت غیرقانونی را مورد رسیدگی قرار داده است.
کد خبر: ۶۱۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 24 August 2016
پس از انجام کارهای کارشناسی و بررسی های دقیق از سوی نهادهای نظارتی از جمله دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور، گفته می شود، گزارش نهایی این نهادها در مراحل پایانی خود است و تا پایان شهریور ماه به منظور جمع بندی نهایی این داستان، ارائه خواهد شد.

خبرنگار «تابناک» کسب اطلاع کرد که با وجود حساسیت دستگاه های نظارتی درباره دریافتی ها در سازمان ها، وزارتخانه ها، نهادها و ... بعد از افشای ماجرای دریافت حقوق های نامتعارف این موضوع از سوی دیوان محاسبات و سازمان بازرسی با دقت نظر و حساسیت بیشتری دنبال می شود.
 
گفته می شود، جدای از موضوع فیش های حقوقی نامتعارف که کاری خلاف مقررات بوده و بعضا به دلیل نقص در قوانین به وقوع پیوسته است، دیوان محاسبات کشور از سال 1390 تا کنون بیش از 300 مورد پرداخت غیرقانونی را رسیدگی کرده است.
 
در مورد پرونده های مربوط به این 300 مورد پرداخت غیرقانونی که جدای از مساله فیش های حقوقی نامتعارف بررسی شده، تا کنون دادخواست و رأی دیوان صادر شده و موضوع به دقت مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته است.
 
هم اکنون یکی از مهمترین دستورکارهای نهادهای نظارتی، بحث بررسی فیش های غیرمتعارف و پرداخت های خلاف و فراتر از قانون است. بنا بر اخباری که "تابناک" کسب کرده است، هم اکنون بیش از 35 پرونده با موضوع دریافت های نامتعارف در دستور رسیدگی دیوان محاسبات کشور قرار گرفته است.
 
همه این پرونده ها در حال تفهیم، تبیین و اخذ دفاعیه است و در پروسه رسیدگی، درباره تمامی آن ها پس از اینکه با قوانین و مقررات تطبیق داده می شود، تصمیم گیری خواهد شد، چون یکی از مشکلاتی که دیوان محاسبات برای برخورد با این قضیه با آن روبه روست، متر و معیاری است که می تواند با آن پرداختی ها را متعارف یا غیر متعارف بداند.
 
شنیده شده که دیوان محاسبات تمامی مقرراتی که باعث پرداختی های غیر متعارف شده است را احصا کرده و آن ها را برای اصلاح از سوی دولت یا مجلس به قوه مقننه ارائه خواهد کرد تا در این خصوص، شاهد یک نظام هماهنگ و منسجم در آینده باشیم.
 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۵
حقوق های دریافتی یا قانونی است یا غیر قانونی اصطلاح متعارف یا غیرمتعارف برای لوث کردن و دادن ادرس انحرافی است
کی حقوق مدیران دیوان محاسبات و بررسی میکنه اونوقت .
مدیرای اونجا هم از صداو سیما حقوق میگرفتن هم از دیوان محاسبات .
انشاالله با تغییر ریس کل درست بشه .
حضرت اقا گفتند بازگشت پول به بیت المال .اخراج مدیران.و مجازات کدوم تا حالا انجام شده بنویسید.در بیمه مرکزی که اولین فیش ها در امد که هیچ اتفاقی نیفتاده
البته دفاع تابناک از صفدر حسینی هم تا ابد در پرونده اش ماند
کی گفته باید جمع شه ؟ تازه باید پاسخگوی ملت باشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی