بازدید 39486
۵

از «نام مصدق بر یکی از خیابان‌های تهران» تا ««نخاله‌هایی» که کار دولت احمدی‌نژاد را خراب کردند»

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۱۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 23 August 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. 
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۵
والا من بچه بودم تازه انقلاب شده بود یادمه که اسم دکتر مصدق رو روی خیابان ولیعصر (پهلوی سابق) گذاشتن و چیزی نگذشت که ریختن و تمام تابلوهای اسم خیابون رو کندن بابا یکی به ما بگه چه خبره؟!!!!
ولی بنام آیت اله کاشانی داریم
اصلا چه خوبه زبان محلی هر استانی بطور جداگانه تو همون استان تدریس بشه
مثل کتاب جغرافی استانی
اینطوری هم اون زبان فراموش نمیشه و بطور مکتوب باقی میمونه برای نسل های بعد
والا گویا خالد اسلامبولی به ما خدمت بیشتری کرده تا مرحوم مصدق!!!
درباره تدریس زبان آذری هم مدارس باید زبان رسمی رو تدریس کنند با زبان های بین المللی، تدریس یک زبان مادری که خود دانش آموز به خوبی بلده چه فایده داره؟
و اینکه تا زمانی که پرولتاریا انقدر ضعیف باشه و کارگران هیچ اتحادیه قوی نداشته باشند، کارفرمایان زورگوتر می شوند. همه جای دنیا اتحادیه های کارگری انقدر قوی هستند که چند روز مملکت روبه اعتصاب می کشونند، انقدر قدرتمندند که روز جهانی کارگر راهپیمایی های گسترده برگزار می کنند، کدوم کارگری تو ایران جرأت و اجازه راهپیمایی برای جلب توجه مسئولین به وضعیت کارگران رو داره؟؟؟؟
چرا تو کشور این همه آدم هروز حرف میرنند مصاحبه میکنند؟؟؟
به راستی در دیگر کشورها جهان هم به این شکل است، یعنی هرکسی در هر جایی برای هر موضوعی اظهار نظر میکنه!!!!
میشه یک مقایسه انجام بدین،
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی