بازدید 16570

اتفاقی تکان‌دهنده در بیمارستان نمازی شیراز

کد خبر: ۶۱۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 20 August 2016
«باشگاه خبرنگاران» مدعی شد که لطیفه رحمانی دختر 12 ساله افغان که در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود، به دلیل ممنوع بودن عمل پیوند برای اتباع غیرمجاز در ایران، درگذشت!

این رسانه در ادامه نوشت: «ماجرا از این قرار بود که دخترک افغان مدتی دچار مشکل کبد شده بود و باید از پدرش به او عمل پیوند صورت می‌گرفت اما پزشکان بیمارستان نمازی شیراز به دلیل غیر مجاز بودن لطیفه و خانواده‎اش از این عمل سر باز زدند.

پدر لطیفه دیروز (جمعه) در این‌باره گفت: تقریبا دو هفته است دخترم در بیمارستان نمازی شیراز بستری است تا اینکه امروز شاهد مرگ او بودم.

او می‌افزاید: دخترم با پای خودش وارد بیمارستان شد و این در حالی است که اکنون حتی جنازه بی‌جانش را هم تحویلم نمی‌دهند و می‌گویند باید 17 میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز کنید تا جسد دخترتان را تحویل دهیم.

به گفته پدر لطیفه، مسئولان بیمارستان، غیر مجاز بودن این خانواده، عدم تمکن مالی و نبود تخت خالی برای عمل را مانع عمل این دختر 12 ساله عنوان کرده‌اند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۴
انسانیت مرده است
قابل فهم نیست. مگر چنین چیزی ممکن است؟؟ یعنی امکان پیوند از پدر بوده و فقط به خاطر مسایل مالی دخترک از دست رفته؟؟ اگر چنین بوده بیمارستان با چه توجیهی 2 هفته بیمار را بستری کرده است؟؟ با سوابق موجود از بیمارستان نمازی چنین رفتاری بعید است شاید اهدا کننده مناسب وجود نداشته. دسته کم امیدوارم اینگونه بوده باشد!
سلام
به نظر شما اسم این کار را چه می توان گذاشت؟ آیا این دختر افغانی انسان نیست حتما باید ایرانی باشد تا انسان حسابش کنند. آیا فقط ایرانی انسان است افغانی مسلمان و شیعه نیست؟ اگر یک عراقی یا یک تبعه خارجی دیگر بود چه می کردید؟ تاسف تاسف تاسف.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
ار ببمارستانای دولتی هیچی بعید نیست
ایا در کشورهای ارواپایی یک ایرانی بیمار شود همین گونه آنها برخورد می کنند یا می گویند چون ایرانی است درمانش نکنید.؟ خودتان قضاوت کنید.
وای بر من
انسانيت بالاتر از مليت و دين است .
جان انسان مجاز و غیر مجاز نمیشناسد خدا همه بندگان را از یک گل آفریده . جواب خدا را چگونه خواهید داد؟
ما که ایرانی هستیم بیمه هم هستیم اینهمه مشکل داریم برای درمان بعد اینا دلشون خوشه غیر مجاز هم هستن توقع هم دارن که مفت و مجانی همه جور خدمات هم بگیرن!
اینجانب همسایه این دختربچه افغانی و عضو هیات علمی دانشگاه دزفول می باشم که اغلب پیگیری امور درمانی مرحومه به عهده اینجانب بود. بر خلاف اظهارات مسئولان بیمارستان نمازی، اولین تاریخ بستری ایشان دوم مرداد ماه بود که در این تاریخ حال ایشان برای پیوند بسیار مناسب بود و از دوم تا ششم مرداد در بخش گوارش کودکان بستری بودند و در این مدت برای هر شب مبلغ یک میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز گردید که مدارک آن موجود است. به دلیل هزینه بالای درمان ایشان از بیمارستان ترخیص و بدلیل بد شدن حال عمومی مجددا در 18 مرداد به بیمارستان مراجعه نمود و اینجانب برای پیگیری پیوند به بخش هماهنگی پیوند اعضا مراجعه نمودم که با توجه به اینکه تبعه افغان بودند مبلغی حدود 200 میلیون تومان طلب کردند که با توجه به فراهم نشدن مبلغ مذکور اینقدر امروز و فردا شد که در آخر بدلیل بی مسئولیتی این افراد این کودک فوت نمود. تمام مدارک نزد اینجانب می باشد که در صورت لزوم ارائه خواهد شد. از خبرگزاری تابناک تشکر نموده و خواهشمند است مراتب پیگیری شود تا اینگونه موارد تکرار نگردد.
نظرماکه مهم نیست پول مهم است ویه عده قدرش را بخوبی میدانند بخاطرش جان ادم را میگیرن اگرنظرم مهم میگفتم جراتش راهم ندارم پس نظرم را شاید فهمیده باشی
خیلی از کسانی که در این مرکز خطرناک بستری بوده اند یا همراه بیمار بوده اند، می دانند این اتفاقات برای پرسنل این قتلگاه، خیلی مهم نیست، مادر خانم بنده به خاطر کوتاهی پزشکان آن مرکز ویرانگر که نامشان را نمی برم و از جمله پرستاران سنگ دلی که در کنار درد های او بی خیال بودند، از دست رفت. هر بیچاره ای که گذرش به این خراب شده بیفتد باید خودش کارهای بیمارش را انجام دهد. کسی پاسخ گو نیست. قدرت شکایت را هم نداشتیم. چون وسع ما به اندازه پزشکان قلب ان مرکز که در پول خود شنا می کنند وبی خیال روزگار می گذرانند، نبود. به جای اینکه خود پزشکان برای بیمار تصمیم بگیرند، ما دربدر دنبال پزشک قلب بودیم و می گفتیم چاره ما چیست. هم دنیا دار مکافات است وهم آخرت.پزشک و پرستار قسی القلب هم روزی دست خالی با پرونده سیاه این دار را ترک خواهند کرد. پس تا می توانید روی پاره های دل مردم جولان دهید وتجربه کسب کنید. دیر نیست که درک خواهید کرد بلا هایی را که سر مردم بیچاره وساده آورده اید....
مادر خانم من به خاطر کوتاهی پزشکان و سنگ دلی پرستاران این خراب شده پرپر شد. دیری نیست که آنها هم درک خواهند کرد با ندانم کارهایشان با دل مردم بیچاره چه کردند. دنیا دار مکافات است....
متاسفم برای سیستم پزشکی کشور.که یه انسان بایداینقدر الکی جونشو به خاطرپول ازدست بده .متاسفم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست