بازدید 3143

گرد و غبار در ایلام به ۵ برابر حد مجاز رسید

کد خبر: ۶۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 17 August 2016
مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار با بیان اینکه جبهه جدید گرد و غبار از عراق وارد کشور شده است،گفت: میزان غلظت گرد و غبار در ایلام ۷۶۰ گزارش شده که ۵ برابر حد مجاز است و پیش بینی می‌شود تا پایان امروز از شدت آن کاسته شود.

به گزارش فارس، ضیاءالدین شعاعی گفت: جبهه نه چندان قوی گرد و غبار از شمال عراق و مختصری از مرز سوریه و عراق شکل گرفته بود چون جهت وزش باد شمال غربی بود به سمت ایران آمد و استان‌های جنوب غربی ما را تحت تأثیر قرار داد.

وی ادامه داد: گرچه در استان اهواز هم تا حدودی گرد و غبار ظاهر شد ولی روند افزایشی از نیمه شب تا 10 صبح ادامه داشت به گونه‌ای که کمیته بحران ساعت کار ادارات در استان ایلام را به ساعت 12 کاهش داده بود چون احتمال می‌داد این وضعیت تشدید شود.

مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های موجود چون جبهه تقویت کننده‌ای پشت این جبهه وجود نداشته است پیش بینی می‌کنیم تا پایان وقت امروز از شدت گرد و غبار در این مناطق کاسته شود.

شعاعی در مورد میزان غلظت گرد و غبار در استان‌های جنوب غربی کشورمان گفت: در ساعت 8 صبح میزان غلظت گرد و غبار در شهر ایلام 760، مهران 721، دهلران 329 و سیروان 758 بوده است و این روند تا ساعت 10 صبح ادامه داشته به گونه‌ای که غلظت گرد و غبار در سیروان در ساعت 10 به 987 رسیده بود این در حالی است که حد استاندارد در کشور ما 150 تعریف شده است، بنابراین می‌توان گفت غلظت گرد و غبار در ایلام 5 برابر حد مجاز است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی