بازدید 2795

آغاز به کار مانور هوایی "پرچم سرخ" با حضور اسرائیل

نیروهای هوایی اسرائیل، پاکستان و امارات در مانور آموزش نظامی پیشرفته "پرچم سرخ" که از روز دوشنبه در آمریکا آغاز شد، شرکت کردند.
کد خبر: ۶۱۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 16 August 2016

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه نیشن، این مانور آموزشی پیشرفته که در جریان آن جت‌های جنگنده نبردی را شامل نیروهای امنیتی شبیه‌سازی می‌کنند، در پایگاه نیروی هوایی نیس واقع در ایالت نوادا، برگزار شده است.

این دومین سال متوالی است که نیروی هوایی اسرائیل در مانور پرچم سرخ شرکت می‌کند.

در روزهای اخیر عکاسان در این منطقه که در نزدیکی شهر لاس وگاس قرار دارد از جنگنده‌های اسرائیلی، اسپانیایی و پاکستانی پیش از آغاز این مانور مشترک فیلمبرداری کردند. به علاوه عکسی از یک هواپیمای ترابری متعلق به امارات نیز گرفته شده که نشان می‌دهد نیروی هوایی امارات نیز در این مانور شرکت دارد.

جنگنده اسرائیلی که در این مانور شرکت دارد مدل F۱۶I موسوم به «طوفان» است. تصاویر به دست آمده نشان می‌دهد که جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیل متعلق به سه اسکادران مختلف «طوفان» به آمریکا اعزام شده‌اند. نیروهای هوایی و زمینی نیز در این مانور شرکت دارند.

قرار است مانور «پرچم سرخ» ۲۶ اوت سال جاری میلادی (پنجم شهریور) پایان یابد.

سال گذشته نیروهای هوایی آمریکا، اسرائیل، سنگاپور و اردن در مانور «پرچم سرخ» شرکت داشتند.

یکی از افسران نیروی هوایی اسرائیل در پایان مانور ۲۰۱۵ گفت: مانور «پرچم سرخ» بزرگترین و بهترین شبیه‌سازی جنگ در جهان است.

تمامی این اسکادران‌ها شرکت‌کننده به نیروهای «آبی» و «قرمز» اختصاص دارند.

آنها رهگیری دیگر هواپیماها، حمله به اهداف تعیین شده، نجات خلبان‌ها و مشارکت در فعالیت‌های هوایی تحت تهدید صدری موشک‌های زمین به هوا را تمرین می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی