بازدید 12882
دومین موضع‌گیری محمدرضا باهنر در تکمیل اولین موضع‌گیری:

هیچ نشانه‌ای از پشیمانی و توبه آنها در دست نیست، بنابراین امکان رفع حصر نیز منتفی است

اولاً از آنجا که این‌جانب هیچ ارتباط رسمی علنی و غیرعلنی با سران فتنه ندارم و نمی‌توانم داشته باشم (طرح پیغام به موسوی) شائبه ارتباط را تداعی می‌کند و این به نفع دوستانشان نیست چراکه با توجه به عملکرد و هزینه‌هایی که آن‌ها برای ملت و کشور به همراه داشتند محاکمه در هر دادگاه عادلانه‌ای که صورت گیرد احکام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 15 August 2016
دبیرکل جبهه پیروان بابیان اینکه با توجه به عدم پشیمانی و توبه سران فتنه از عملکرد گذشته امکان رفع حصر منتفی است، گفت: محاکمه در هر دادگاه عادلانه‌ای که صورت پذیرد احکام سختی در انتظار سران فتنه خواهد بود.

به گزارش «تابناک»؛ محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان دو روز در گفت و گویی در پاسخ به این سئوال که آیا تاکنون پیگیری در مورد مسئله حصر انجام دادید؟ عنوان کرد: در این مورد بارها و بارها گفته شده است. بهترین وضعیتی که می‌تواند ادامه پیدا کند همان حصر است. اگر دادگاهی بخواهد این آقایان را رسما و طبق قوانین کشور محاکمه کند، حکم‌شان سنگین خواهد بود و شاید به مصلحت نباشد این حکم در مورد آنها اجرا شود.
 
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزوده بود: اما ممکن است پرسیده شود حالا که این عده محاکمه نشدند چرا آزاد ‌نمی‌شوند، در پاسخ باید گفت در دنیا کسی را پیدا نمی‌کنیم که علیه یک نظامی اقدام بکند و آزاد باشد. یک زمانی کسی علیه حزب ما حرف می‌زند و این طبیعی است، اما گاهی هم کسی اپوزیسیون نظام می‌شود، اپوزیسیون نظام در هیچ کجای دنیا اجازه تلاش و فعالیت ندارد. مثل این می‌ماند که به کسی بگوییم تو اجازه انقلاب داری.
 
او ادامه داده بود: حتما شما هم می‌دانید که انقلاب اسلامی ما هم غیرقانونی بود، چون قوانین زمان پهلوی اجازه انقلاب به کسی نمی‌داد. بنابراین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) خلاف قانون وقت بود. برای همین هم در آن زندان و حصر و تبعید و شهادت وجود داشت. یک موقع آقایان می‌گویند ما می‌خواهیم زندگی‌مان را بکنیم و کاری هم نداریم، اما یک موقع هم هست که می‌خواهند بیایند بیرون هجمه راه بیندازند! معلوم است که در این مورد نظام اجازه چنین کاری را به آنها نمی‌دهد.
 
هیچ نشانه‌ای از پشیمانی و توبه آنها در دست نیست، بنابراین امکان رفع حصر نیز منتفی است 
پس از حواشی این مصاحبه، باهنر امروز توضیحات تکمیلی داد و در زمینه اظهارات پیشینش این گونه شفاف سازی کرد: در خصوص ابهاماتی که پیرامون مصاحبه بنده به وجود آمده و دستاویزی شد که برخی از افراد و رسانه‌ها مکنونات و آرزوهای خود را منتسب به تحلیل بنده کنند و البته درصدد قلب واقعیت عملکرد سران فتنه بر بیایند باید توضیحاتی را مطرح کنم.

باهنر ادامه داد: اولاً از آنجا که این‌جانب هیچ ارتباط رسمی علنی و غیرعلنی با سران فتنه ندارم و نمی‌توانم داشته باشم (طرح پیغام به موسوی) شائبه ارتباط را تداعی می‌کند و این به نفع دوستانشان نیست چراکه با توجه به عملکرد و هزینه‌هایی که آن‌ها برای ملت و کشور به همراه داشتند محاکمه در هر دادگاه عادلانه‌ای که صورت گیرد احکام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

دبیرکل جبهه پیروان تصریح کرد: نکته دوم این است که از آنجا که خیلی واضح است که حداقل نشانه اینکه متوجه شوید فردی متنبه شده است، پشیمانی وی از عملکرد گذشته است؛ تحلیل بنده این است که با توجه به اینکه هیچ نشانه‌ای از پشیمانی و توبه آن‌ها در دست نیست، امکان رفع حصر نیز منتفی است.

وی تأکید کرد: شاید جا داشته باشد تا به‌عنوان یک کنشگر مسائل سیاسی که به جرأت می‌توانم ادعا کنم بیشترین ارتباط را به‌صورت ماهانه، هفتگی و روزانه با رسانه‌ها از جناح‌های مختلف سیاسی دارم بگویم که شایسته نیست برخی رسانه‌ها با تقطیع سخنانی که در برهه‌های مختلف گفته‌شده و شرط زمان و مکان بر آن‌ها مترتب است سعی کنند آرزوهای خود را به‌عنوان خبر تولید کنند و خوانندگان را کاملاً گیج و مبهوت کرده که این مطالب کی، چگونه و در چه زمان تولیدشده است.

باهنر در پایان یادآور شد: به‌ هرحال امیدوارم خداوند متعال صدق گفتار را که به نظر بنده بزرگ‌ترین نعمتی است که می‌تواند در اختیار انسان قرار گیرد به همه ما عطا کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۱۰
این عاقا این روزها همش مصاحبه میکنه !
بنظر من اگر یک همه پرسی در این خصوص انجام شود تکلیف همه طرفین مشخص خواهد شد و بار این مسئولیت از ئوش دولت هم برداشته میشود .
میشه بسه
اقای باهنر سودای ریاست جمهوری دارد انهم با پشتوانه شهید دکتر باهنر
توصیه من به شما یک بار دیگر نهج البلاغه و زندگی علی (ع) رو مرور کنید
فالله یحکم بینهم یوم القیامه فیما کانو فیه یختلفون بقره114
نبش قبر می کنی فلانی
اقای باهنر خودتان راازچشم مردم نیندازیدبا اینگونه سخن گفتن
توجّه دادن به عالم مرگ، عالم قبر، عالم قیامت، گرفتاری‌های انسان در دوران مواجهه‌ی با حساب و کتاب و سؤال الهی؛ یکی از موضوعات مهم است. برای ما که بر مسندهای مسئولیّت تکیه زدیم، توجّه به این معنا بسیار مهم است؛ عامل کنترل‌کننده و مراقب برای انسان از جمله عبارت است از توجّه به همین عوالم
خدا شما را به راه راست هدایت کند آقای باهنر.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست