بازدید 4734
۲
بعد از پرتاب ضعیف و حذف در مرحله اول المپیک

لیلا رجبی دوومیدانی را کنار گذاشت!

نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد و نتوانستم به فینال مسابقات پرتاب وزنه المپیک صعود کنم. تلاشم را کردم اما دو شب بی‌خوابی و هیجان مسابقه باعث شد نتوانم به رکوردهای خودم دست یابم.اگر به رکوردهای تمرینی و حتی رکورد نزدیک بازی‌های آسیایی اینچئون می‌رسیدم، به راحتی صعود می کردم.
کد خبر: ۶۱۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 12 August 2016
بانوی اوکراینی الاصل و مسلمان شده پرتاب وزنه کشورمان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، لیلا رجبی بلافاصله پس از ناکامی‌اش در مسابقات پرتاب وزنه المپیک 2016 ریو و در حالی که وزنه اش به 17 متر هم نرسید، از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

وی در گفت و گو با تسنیم اظهار داشت: با این وضعیت، کاری که قبلاً می‌خواستم انجام بدهم و خداحافظی کنم را الان انجام می‌دهم.

لیلا رجبی در پایان رقابتش در المپیک 2016 ریو که با ناکامی در صعود به فینال همراه بود، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد و نتوانستم به فینال مسابقات پرتاب وزنه المپیک صعود کنم. تلاشم را کردم اما دو شب بی‌خوابی و هیجان مسابقه باعث شد نتوانم به رکوردهای خودم دست یابم.

وی افزود: اگر به رکوردهای تمرینی و حتی رکوردی نزدیک به رکوردم نزدیک به بازی‌های آسیایی اینچئون می‌رسیدم، به راحتی صعود می کردم. اصلاً به عدم صعود به فینال فکر نمی‌کردم و امید زیادی به راهیابی به فینال داشتم، اما همان‌طور که گفتم بی‌خوابی اذیتم کرد. رجبی گفت: هر چه در توان داشتم، رو کردم اما نتیجه نگرفتم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا قبل از المپیک نگفت؟!
لیلا حجان کارت عالی بود
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی