بازدید 14255

تبلیغ اسلام در المپیک ریو

جمیله دلیما یمی یکی از زنان برزیلی است که چند سالی است به دین اسلام مشرف شده و به گفته خودش با تلاش شبانه روزی سعی در شناساندن اسلام به غیر مسلمانان دارد.
کد خبر: ۶۱۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 12 August 2016
تعدادی از زنان و مردان مسلمان برزیلی هر روز مقابل درب ورودی دهکده بازی های المپیک ریودوژانیرو به تبلیغ دین اسلام مشغولند و با تشریح احکام اسلامی و پاسخ به سوالات مراجعه کنندگان، انان را دعوت به تشرف به دین اسلام می کنند.

به گزارش ایرنا، جمیله دلیما یمی یکی از زنان برزیلی است که چند سالی است به دین اسلام مشرف شده و با چشیدن حلاوت مسلمانی به گفته خودش با تلاش شبانه روزی سعی در شناساندن اسلام به غیر مسلمانان و دعوت آنان به این دین رحمانی است.
 
 
 
این زن مسلمان برزیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ریو خاطرنشان کرد: در طول برگزاری بازی های المپیک به همراه دوستان مسلمان خود با اهدای بروشورهایی در معرفی و تشریح دستورات و نگاه دین اسلام درمورد مسایل مختلف از جمله زن، به سوالات مردم پاسخ می دهیم و سعی می کنیم، ابهامات آنان را رفع کنیم.
 
دیدگاه اسلام در مورد مسیحیت، معرفی قرآن، معرفی مراکز اسلامی برزیل از جمله موضوعات بروشورهای تبلیغاتی جمیله دلیما است که به همراه دوستانش در بین مردم و مراجعه کنندگان توزیع می شود.
 
 
 
این بانوی مسلمان برزیلی توضیح درمورد غذای حلال و حرام را از مهمترین سوالات مراجعه کنندگان عنوان کرد که با دقت و حوصله خاصی به آن پاسخ داده می شود.
 
دلیما کمبود گوشت حلال را یکی از مشکلات عمده مسلمانان برزیل عنوان کرد و از کشورهای مسلمان خواست برای رفع این مشکل به مسلمانان برزیلی کمک کنند.
 
به گفته این زن مسلمان برزیلی نزدیک به ٢ میلیون مسلمان در برزیل زندگی می کنند.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
ما خودمون از برزیل گوشت وارد می کنیم!
احسنت
بعد اون گوشه روی لباس اینها پرچم ایران دیده نمی شود؟!!!
تروریست
جالبه که توی برزیل کمبود گوشت حلال دارن، اما ایران گوشت ذبح اسلامی رو از برزیل وارد میکنه!!!!!
امیدوارم که این دعوت در نهایت به سمت داعش کشیده نشود ..
خوبه دیگه
داعشیه
نكنه برنامه داعش باشه براي جذب نيرو؟ نكنه مثل اون آقايي كه تابلو زده بود من مسلمانم بغلم كنيد تا عده اي جمع شدن خودشو منفجر كرد. نكنه . . .
برزیل؟؟؟؟ پرچم ایران رو سینشه
پرچم ایران نیست روی جلیقه؟؟؟؟
وقتی آدم با مطالعه دین اسلام بررسی کنه و انتخاب و اختیار داشته باشه مسلمان واقعی میشه
اصل مسلمونی دراروپاوامریکاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست