بازدید 22922

تصمیم عجیب نفر اول کنکور زبان

نفر اول کنکور گروه آزمایشی زبان خارجی گفت: قصد ندارم که در رشته‌های زبان های خارجی ادامه تحصیل بدهم؛ صرفا برای امتحان و بدون آمادگی قبلی در رشته زبان‌های خارجی شرکت کردم.
کد خبر: ۶۱۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 09 August 2016
نفر اول کنکور گروه آزمایشی زبان خارجی گفت: قصد ندارم که در رشته‌های زبان های خارجی ادامه تحصیل بدهم؛ صرفا برای امتحان و بدون آمادگی قبلی در رشته زبان‌های خارجی شرکت کردم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نسترن رئیسی نفر اول کنکور گروه آزمایشی زبان خارجی گفت: تنها دقایقی پیش از سوی دوستانم از این خبر مطلع شدم و هنوز حتی از خوشحالی خانواده‌ام اطلاع ندارم.

وی تصریح کرد: از اینکه نفر اول شدم، خرسندم؛ فکرش را هم نمی کردم که اول بشوم. ولی قصد ندارم که در رشته های زبان‌های خارجی ادامه تحصیل بدهم.

رئیسی ادامه داد: رشته اصلی من در کنکور، گروه آزمایشی تجربی بود و در آینده در هر رشته‌ای که در آن گروه قبول شوم، ادامه می دهم. صرفا برای امتحان و بدون آمادگی قبلی در رشته زبان های خارجی شرکت کردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۱
حق داره با این وضع بازار کار, میخواد دکتر بشه حتما
این تصمیم نفرات برتر غیر تجربی عجیب نیست.... این ها نتیجه بی تدبیری مدیران و مسئولان در بالا بردن ظزفیت دانشگاه ها و رکود مطلق صنعت است که دانشجوی مهندسی برق دانشگاه شریف دوباره کنکور پزشکی می دهد و نفر اول زبان به آینده کاری این رشته کاملا نا امیدند..... واقعا معضل ایناست
همچینم عجیب نیست. وقتی میشه پزشکی خوند تو یه دانشگاه سراسری ، چه کاریه مثلا بری زبان دانشگاه تهران بخونی؟!
دو حالت داره یا اینکه خیلی باهوشه یا اینکه خیلی خوش شانس
اصلا عجیب نیست
نمیخواد زبان بخونه
این کجاش عجیبه؟
دلیل به کار بردن واژه عجیب در تیتر شما بی سوادی و بی اطلاعی از وضعیت رشته هاست از طرف دیگر کار سازمان سنجش در جدا کردن زبان از علوم انسانی بی پایه و غلط بود.
دلیل به کار بردن واژه عجیب در تیتر شما بی اطلاعی از وضعیت رشته هاست از طرف دیگر کار سازمان سنجش در جدا کردن زبان از علوم انسانی بی پایه و غلط بود.
اون از نفر اول تجربی که مهندسی برق شریف و ادامه تحصیل امریکا و احتمالا حضور در ناسا رو بوسید و گذاشت کنار، و اینم از ایشون. الان من باید افتخار کنم به این نوابغ یا بخندم بهشون؟
البته معلومه که خنده نداره. این نوابغ به دنبال پول در آوردن قلمبه در ایران هستند. چه شغلی بهتر از پزشکی اون هم در ایران؟!!!
میخواد بگه بدون آمادگی اول شدم . این شکل جدید کلاس گذاشتنه !!!
او عجیب نیست.. ما عجیبیم که فکر میکنیم کار عجیبی کرده
حق دیگران را ضایع کرده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار