بازدید 2528

کارت قرمز عجیب آزمون درشب بدون قربان!

نکته جالب و قابل توجه دیگر این بازی علاوه بر اخراج آزمون، پوشیدن پیراهن‌هایی که روی آن نوشته بود: «قربان از تو بابت همه چیز سپاس گزاریم» توسط تمام بازیکنان روستوف پیش از آغاز مسابقه بود که نشان می‌داد آنها هنوز به سرمربی سابق شان علاقه دارند.
کد خبر: ۶۱۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 08 August 2016
مهاجم ایرانیِ روستوف به طرز عجیبی 23 دقیقه پس از آغاز بازی تیمش برابر اورال از زمین اخراج شد تا تیمش در این مسابقه به گلی نرسد.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته دوم لیگ برتر روسیه تیم روستوف در حضور سردار آزمون و نیمکت‌نشینی سعید عزت‌اللهی امشب در ورزشگاه شماره 2 المپیک میزبان تیم اورال بود.

این بازی در حالی با نتیجه صفر- صفر دنبال می‌شد که آزمون در دقیقه 23 با خطای شدیدی که انجام داد از زمین اخراج شد تا کار روستوف برای ادامه مسابقه سخت‌تر شود.

دریافت کارت قرمز از سوی آزمون که یک مهاجم است در دومین بازی لیگ برتر روسیه عجیب بود و حتی با واکنش رسانه‌های این کشور نیز همراه شد.

کارت قرمز عجیب آزمون درشب بدون قربان!
 
روستوف که با 10 نفره شدن بیشتر به فکر گل نخوردن بود، در دقیقه 78 سعید عزت‌اللهی را جانشین کاچیف کرد تا ترکیب تدافعی‌تری در دقایق پایانی داشته باشد که از این کار نتیجه گرفت و این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
نکته جالب و قابل توجه دیگر این بازی علاوه بر اخراج آزمون، پوشیدن پیراهن‌هایی که روی آن نوشته بود: «قربان از تو بابت همه چیز سپاس گزاریم» توسط تمام بازیکنان روستوف پیش از آغاز مسابقه بود که نشان می‌داد آنها هنوز به سرمربی سابقشان علاقه دارند.
 
گفتنی است، روستوف در هفته اول لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ به پیروزی یک بر صفر رسید و با تساوی امشب مقابل اورال 4 امتیازی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار