بازدید 2958

رضا یزدانی هم المپیکی شد

در هرحال کادر فنی فارغ از نتیجه اي كه فدراسیون پزشکی ورزشی، بنا به وظيفه تخصصي خود، پس از تشكيل كميته ويژه، اعلام خواهد كرد، به رضا یزدانی اعتماد مي كند. امیدواريم وي با تمام وجود برای کسب افتخار در این رویداد بزرگ تلاش كند و با كسب بهترين نتايج، خاطرات تلخ مردم عزيزمان در اين وزن، در المپیک ۲۰۱۲ لندن به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۶۱۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 06 August 2016
 رضا یزدانی سرانجام مسافر المپیک ریو شد.
به گزارش تابناک ورزشی، کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در بیانیه ای رضا یزدانی را بعنوان ملی پوش المپیکی وزن ۹۷ کیلوگرم معرفی کرد.
در این بیانیه آمده است:
همانطور كه مردم عزیز و حامیان اصلي ورزش ملی کشور، کشتی، در جريان هستند، رضا یزدانی چند روز  پیش  از رقابت های مرحله نهايي انتخابی تیم های ملی، در آخرين تمرینات شخصی خود در مازندران، دچار مصدومیت  از ناحیه پا شد.

پس از این موضوع و اتمام دوره توانبخشي وي، کادر فنی با آگاهی نسبت به توانایی  های فنی و تجربه رضا یزدانی، علاوه بر پیگیری  دقیق روند درمانی وی، برنامه های تمرینی مجزا و متناسبی نيز، از همان روز تا امروز برای یزدانی در نظر گرفته است.

در نهايت با بررسي نهايي وضعيت رضا يزداني در جلسه مورخ ١٣ مرداد ماه شوراي فني تیم های ملی كشتي آزاد، تاکید اعضای محترم شورای فنی، و از سوی دیگر، رضایت نسبی کادر فنی  از وضعیت  جسمانی، تلاش و انگيزه بالاي اين قهرمان ملي كشور، در فاصله کوتاه باقی مانده تا المپیک، رضا يزداني  بعنوان نماینده وزن  ۹۷ کیلوگرم  کشتی  آزاد در این رقابت  ها معرفی می شود.

کادر فنی در پایان  بیانیه  خود آورده است: در هرحال کادر فنی فارغ از نتیجه اي كه فدراسیون  پزشکی ورزشی،  بنا به وظيفه تخصصي خود، پس از تشكيل كميته ويژه، اعلام خواهد كرد، به رضا یزدانی اعتماد مي كند. امیدواريم وي  با تمام وجود برای کسب افتخار در این رویداد بزرگ تلاش كند و با كسب بهترين نتايج، خاطرات تلخ مردم عزيزمان در اين وزن، در المپیک  ۲۰۱۲ لندن به فراموشی سپرده شود.

در پايان  بر ارزشمندي رفتار جوان آينده دار كشورمان اميرمحمدي، در اداي احترام به پيشكسوت خود در اين وزن، و درك شرايط خاص رضا يزداني و همراهي برادرانه با وي، براي حضور در المپيك ارج می نهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی