بازدید 3395

آث‌میلان با 740 میلیون یورو چینی شد

روی رسونری 740 میلیون یورو قیمت گذاشته شده ، ضمن اینکه یوهونگ لی، مالک جدید باشگاه میلان موظف شده است که بدهی‌های باشگاه را که مجموعاً 220 میلیون یورو می‌شود، تسویه کند و طی یک بازه زمانی سه ساله، مبلغی در حدود 350 میلیون یورو در میلان سرمایه‌گذاری کند.
کد خبر: ۶۱۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 05 August 2016
سیلویو برلوسکانی به صورت رسمی باشگاه فوتبال آ.ث‌میلان را به سرمایه‌گذار چینی فروخت.

به گزارش تابناک ورزشی، دوران مالکیت برلوسکانی بر روسونری(آ.ث‌میلان)امروز به پایان رسید.نخست وزیر پرهیاهو اسبق ایتالیا با کنسرسیوم چینی بر سر واگذاری کلیه سهام باشگاهش به توافق نهایی رسید.

این موضوع را شبکه تلویزیونی خصوصی فین‌وست به اطلاع عموم رساند. کنسرسیوم چانسینگ رقمی بالغ بر 740 میلیون یورو بر باشگاه ایتالیایی گذاشت و 220 میلیو یورو بدهی آن را نیز پذیرفت.

آث‌میلان با 740 میلیون یورو چینی شد

باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که قراردادهای اولیه مربوط به فروش سهام این باشگاه به یک گروه سرمایه‌گذاری چینی امضا شده است.
در بیانیه باشگاه میلان همچنین آمده است که روی رسونری 740 میلیون یورو قیمت گذاشته شده است، ضمن اینکه یوهونگ لی، مالک جدید باشگاه میلان موظف شده است که بدهی‌های باشگاه را که مجموعاً 220 میلیون یورو می‌شود، تسویه کند و طی یک بازه زمانی سه ساله، مبلغی در حدود 350 میلیون یورو در میلان سرمایه‌گذاری کند.

در این بیانیه آمده است: «آقای سیلویو برلوسکونی مدیر باشگاه میلان با قراردادهای اولیه‌ای که به امضای آقای دانیلو پیگرینو، مدیراجرایی شرکت فینیوست و آقای هان لی، نماینده گروهی سرمایه‌گذاران چینی برای انتقال کل سهام شرکت فینیوست در باشگاه میلان که معادل 99.93 درصد آن می‌شود، موافقت کرده است. مراحل انتقال مالکیت باشگاه تا پایان سال 2016 به انتها می‌رسد و طبق توافقات صورت گرفته باشگاه میلان 740 میلیون یورو با احتساب بدهی‌هایی در حدود 220 میلیون یورو ، ارزش‌گذاری شده است».

با موافقت برلوسکونی با انتقال سهامش به شرکت سرمایه‌گذار چینی، به‌نظر می‌رسد که داستان طولانی مدت فروش باشگاه که نزدیک به یک سال از آغازش می‌گذرد، رو به پایان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی