بازدید 3651

ماجراي سرقت اينترنتي مهمان ازميزبان

کد خبر: ۶۱۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 04 August 2016
فرمانده انتظامي شهرستان چابهاراز دستگيري سارق اينترنتتي توسط پليس فتا خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ «محمد نور بخش « در تشريح اين خبر گفت: با مراجعه شهروندي مال باخته به پليس فتا و اظهار وي در خصوص برداشت غير مجاز و بدون اطلاع از حساب بانکي پس از ثبت اظهارات شاکي و تشکيل پرونده رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس فتا شهرستان قرار گرفت.

وي بيان کرد: ماموران پس از تحقيقات و بررسي تراکنش هاي بانکي شاکي و جمع آوري مستندات و مدارک، متهم را شناسايي وهماهنگي لازم در خصوص دستگيري وي انجام گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار اظهار داشت: پس از حضور متهم در پليس فتا وي به بزه ارتکابي خود معترف و عنوان کرده که بنده که از نزديکان شاکي مي باشم ،و در مهماني که در منزل شاکي بودم با شگرد خاص اعتماد وي را به خودم جلب کرده و ميزبان کارت بانکي خود را در اختيار من قرار داد، من هم با سوء استفاده از اعتماد وي با اختصاص دادن رمز دوم به دفعات متعدد اقدام به خريد اينترنتي و همچنين پرداخت قبوض مي کردم .

سرهنگ نور بخش درپايان با اشاره به اينکه متهم با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي گرديد خاطر نشان کرد: فرصت طلبان همواره در کمين افراد ناآگاه قرارداشته و از کوچکترين فرصت ها نهايت بهره را مي برند دراين راستا توصيه مي شود شهروندان گرامي همواره با تغيير رمز دوم کارت بانکي بصورت مستمر، خود را درمقابل چنين تهديداتي ايمن کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم